פרטים נוספים על אקס מן אפוקליפסה, כייבל, פסיילוק, רוג ועוד


פרטים נוספים על אקס מן אפוקליפסה

חובבי אקס מן יתעניינו בפוסט זה בגלל שיש הרבה חדשות מגזרת אקס מן מהשבוע האחרון.
נתחיל עם העובדה שבשבוע שעבר נחשף פרט חשוב ודי מאכזב לגבי הסרט האחרון בסדרה. אקס מן העתיד שהיה עומד להשתחרר בגרסת ה DVD, תאריך של הדי וי די הרשמי הוא 14 לאוקטובר. הרבה חובבי הקומיקס מחכים לגרסת הדי וי די בגלל ... רוג. להזכירכם לפני כמה חודשים נחשפה העובדה שכל הסצנות של רוג נמחקו בעריכת הגרסה הקולנועית של אקס מן העתיד שהיה וסינגר הבטיח שעדיין נוכל לקבל את אנה פאקווין בעתיד שהיה בגרסת הדי וי די. אז תאריך שחרור הדי וי די מתקרב בצעדי ענק אבל לצערנו אנחנו לא נקבל את רוג בשחרור הקרוב (14 אוקטובר). אנחנו נצטרך לחכות עוד כמה חודשים, ורק בשנה הבאה (2015) נקבל את גרסת הבמאי הרשמית של סינגר שתכלול את הסצנות של רוג בסרט. זה טריק די מלוכלך שהאולפנים נוהגים לעשות (להזכירכם מקרה פאראמונט עם הרובוטריקים 3: אפלת הירח ב 2011) על מנת לגרום לצופה לקנות את הדי. וי. די פעמיים.
פרט מעניין נוסף לגבי הטרילוגיה האחרונה (ההתחלה,העתיד שהיה ואפוקליפסה) הוא חוזיהם של 4 הדמויות הראשיות והשחקנים שמגלמים אותם. בגלל שחוזיהם של ארבעת כוכבי אקס-מן: ההתחלה ג'יימס מק'אבוי, ג'ניפר לורנס, מייקל פסבנדר וניקולס הולט הוא לשלושה סרטים בלבד והם נתנו את הופעתם השנייה בעתיד שהיה. אפוקליפסה יהיה סרטם השלישי ורוב הסיכויים שהאחרון של סוללת הכוכבים הנוכחית. בפוקס מתכוננים לאפשרות שאחד מהארבעה (או יותר, סיכוי גדול שכולם) לא יסכים לחתום על חוזה ארוך טווח. במקרה זה עלתה אלטרנטיבת ליהוק דמויותיהן הצעירות של סופה, ציקלופ וג'ין גריי כדי למלא את השורות ושילובם בסרטים שיגיעו אחרי אפוקליפסה ויתרחשו בשנות ה 90 עשור אחרי אפוקליפסה (למרות שישנה סבירות גבוהה מאוד שהליהוקים החדשים יופיעו באפוקליפסה יחד עם הצוות הנוכחי). 

כמו כן הייתה התעניינות בשילובם של גמביט ונייטקרולר בסדרת הסרטים הקרובה. צ'נינג טאטום כמעט סגור לגלם את גמביט בסרט סולו כך שהופעה באפוקליפסה יכולה להכניס אותו לעניינים.
נייטקרולר הוא סיפור מעניין הרבה יותר, מי שעקב אחרי הקומיקס יודע שנייטקרולר הוא בנה של מיסטיק. שילובו באפוקליפסה יכול להיות מעניין כי נקבל את האינטרקציה בין נייטקרולר ואימו מיסטיק. בגלל שהסרט הבא בסדרת אקס מן, אקס מן אפוקליפסה אמור להתעלות על העתיד שהיה.
שמועה נוספת שמתרוצצת ברשת היא העובדה שצוות השחקנים המקורי של תחילת שנות ה 2000 יחזור להופעה נוספת באפוקליפסה כמו שהם עשו בעתיד שהיה. מצד שני יש כאלה שהולכים הרבה יותר רחוק ואומרים בגלל שאקס מן העתיד שהיה מחק את עלילת קו הזמן של אקס מן 3 המפלט האחרון, ישנה אפשרות שנקבל אקס מן 4 עם צוות השחקנים המקורי של הסדרה.

בשבוע שעבר פרסמנו שסרט דדפול קיבל אישור רשמי מכיוון פוקס והוא בדרך להפקה, בדרך פוקס הצליחו לעצבן הרבה מחובבי הקומיקס כשרמזו שהסרט יהיה מיועד יותר לילדים (pg-13). אז לפני שפוקס שוב הורסים את דמותו של דדפול רצינו לשתף אתכם בכמה פרטים שסיימון קינברג הכותב / מפיק של סרטי אקס מן האחרונים אמר בראיון ליאהו. 
קינברג ציין שבתכנון המקורי היו דיבורים על שיתופם של כייבל ופסיילוק בעתיד שהיה. זה הגיע לשלב של חיפוש השחקנית המתאימה לתפקיד אבל בגלל שהעתיד שהיה היה כל כך עמוס בדמויות אחרות הוחלט לרדת מהרעיון. עם כייבל הסיפור די דומה.

למרות שהפעם באפוקליפסה ישנה סבירות גבוהה מאוד שנקבל את כייבל בסרט. כל פעם שיש אזכור למסע בזמן, שמותיהם של כייבל ובישופ מיידית קופץ. את בישופ קיבלנו בעתיד שהיה. ולפי ההתפתחויות אנחנו נקבל גם את כייבל בוואריאציה כזו או אחרת. אז אמרנו שכשיש מסע בזמן שמו של כייבל עולה. בסרט הקרוב אפוקליפסה קצת קשה לתאר מה נקבל, אפוקליפסה בלי כייבל אחרי הכל קצת לא מסתדר טוב בראש. כייבל אחרי הכל הוא אויבו המושבע של אפוקליפסה בקומיקס. ואם זה לא מספיק אז לכייבל גם היו כמה חיכוכים עם דדפול בגרסה כזו או אחרת של הקומיקסים. כך שניתן להגיד בביטחון רב שרוב הסיכויים שנראה את כייבל בסרטים הקרובים של פוקס (אם זה באפוקליפס או אפילו דדפול).

תאריכי שחרור לסרטי קומיקס של פוקס

Fantastic Four - ארבעת המופלאים 7 אוגוסט 2015
Deadpool - דדפול 12 פברואר 2016
The Wolverine 3 - וולברין 3 3 מרץ 2017
Fantastic Four 2 - ארבעת המופלאים 2 14 יולי 2017
סרט אקס מן לא ידוע (רוב הסיכויים יהיה סרט גמביט עם צ'נינג טייטום) 13 יולי 2018

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א