ביקורת טיפשים בלי הפסקה 2



טיפשים בלי הפסקה 2

קומדיה קורעת מצחוק עם ג'ים קארי וג'ף דניאלס, בסרט ההמשך של "טיפשים בלי הפסקה". 20 שנה לאחר הסרט הראשון והמצליח, הארי מגלה שיש לו בת ולויד משכנע אותו לצאת לחפש אותה על מנת שתסייע לו בתרומת כבד. הם יוצאים לחפש את פני ובדרך נפגשים עם אביה המאמץ,מדען גאון והאמא החורגת, אשר זוממת לקחת לו את הירושה.
הסרט הוא קומדיה של שני טיפשים, כפי שהיה בסרט הראשון וההבדל הוא שעכשיו שניהם מבוגרים יותר, אך הטמטום עדיין ישנו.

הסצנה האהובה עליי היא הסצנה שבה הארי ולויד מגיעים לביתה של פריידה פלצ'ר, אשר בעקבות מפגש מיני עם הארי נולדה בתם פני. פריידה עובדת בבית לוויות וכאשר הארי מדבר איתה על בתם,לויד אוכל בננה וזורק את הקליפה בתוך אחד מארונות המתים.
סצנה מצחיקה נוספת היא כאשר הארי ולויד הולכים לכנס של מדענים במטרה לפגוש את פני. הם יושבים בקהל בשורה השנייה ומקשיבים לנואמים, אך כיאה לצמד טיפשים שלא יכולים לשבת בשקט מבלי להפריע, הם מתחילים להשמיע קולות ואז בחור שיושב בכיסא גלגלים, אשר מזכיר במראהו וקולו את סטיבן הוקינג מעיר להם על הפרעתם אך הם צוחקים עליו מפני שאינם מבינים מאיפה הוא משמיע קולות כאלה.
הסצנה המפתיעה בסרט מופיעה בסופו. הארי ולויד מגיעים לבית החולים לאחר שהארי נורה כאשר ניסה להציל את בתו פני מירי. הרופא מקבל מלויד קופסה ובה,לטענתו נמצא הכבד שלו,שאותו הוא רוצה לתרום לחברו הארי. לפתע הארי מודיע לכולם הודעה דרמטית ביותר.
במאי הסרט הם האחים פיטר ובובי פארל, כאשר זה היה סרטם הראשון. לאחר מכן יצרו את הסרטים "אני, עצמי ואיירין" ו"משתגעים על מרי". הם ידועים בעיקר כמפיקים ובמאים של קומדיות רומנטיות.

הסרט מומלץ מאוד, מדובר בהומור ישן וחלק מהסצנות מזכירות קטעים מהסרט הראשון. ההומור הנמוך הצחיק אותי מאוד. ג'ים קארי מבחינתי שחקן גאוני. לא ראיתי עוד שחקן כמוהו עם פרצופים כאלה ויכולת מרשימה להצחיק. השילוב ביניהם יוצר צמד מיוחד של "שלומיאלים" במראה המפוזר ובבדיחות הנמוכות, כאשר הם מתחרים כביכול מי יותר טיפש.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א