טיזר ראשון לעונה החמישית של משחקי הכס


כבר חצי שנה אנחנו מחכים לסדרה שבשנה שעברה שברה את שיאי הרייטינג בעונתה הרביעית. זוהי כמובן סדרת הפנטזיה של  HBO הלא היא משחקי הכס. עד היום לא ראינו שום דבר מכיוון משחקי הכס שיכין אותנו לעונה החמישית של הסדרה שאמורה להפציע באביב 
אנחנו כבר יודעים שאחת הדמויות שראינו בכל ארבעת העונות הראשונות לא תחזור לעונה החמישית ותיקח הפסקה קלה של עונה אחת. זוהי דמותו של בראן שהגיע לסוף הדרך נכון להיום. למפיקים אין מה לעשות עם הדמות כי הם השיגו את הספרים עם הדמות של בראן והם יצטרכו לחכות שמרטין ישחרר את הספר השישי בסדרת שיר של אש וקרח על מנת לדעת מה עושים עם בראן בהמשך.
ללא ספק שיוצרי הסדרה יכלו לשתף את בראן בעונה הנוכחית אבל זה היה יוצר סטירה גדולה מאוד בין הספרים לסדרה והיה הורס את הספרים הבאים שמרטין אמור לפרסם בעתיד.
הטריילר / טיזר הוא מאוד קצר ומי שלא קרא את הספרים לא יבין על מה מדובר. בטיזר אנו רואים את אריה סטאר ודלת גדולה, במבט ראשון אין שום קשר בין השתיים אבל צמד האלמנטים מכינים את הצופה לשלב הבא בשינוי דמותה של הילדה הקטנה ששרדה כל כך הרבה. בעתיד הקרוב נקבל עוד כמה טיזרים קצרצרים לעונה החדשה כשהדובדבן שבקצפת יהיה הטריילר המלא לעונה החמישית של משחקי הכס בדומה למה שעשו עם קידום המכירות של אקס מן העתיד שהיה.

העונה החמישית של משחקי הכס תגיע באביב 2015 ותשודר ברשת  HBO .


משחקי הכס טיזר עונה 5

משחקי הכס ממשיכה עם עונה 5

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א