מאט דיימון חוזר לסרט ג'ייסון בורן 5


מאט דיימון חוזר

בשנים האחרונות היה נראה כאילו הקרירה של מאט דיימון הייתה בנסיגה עם כמה סרטים שלא ממש הצליחו בקופות. מאט דיימון כנראה הבין שמשהו לא מתקתק והחליט לחזור למקורות, לייתר דיוק לחזור לטרילוגיית סרטים הכי מוצלחת בה השתתף. סדרת סרטי ג'ייסון בורן.
אחרי הסרט השלישי בסדרה דיימון ציין בפני כל מי שהיה מוכן להקשיב שאין לו שום בעיה לחזור לגלם את ג'ייסון בורן בסרטים נוספים התנאי היחיד שלו היה שהבמאי פול גרינגראס יביים. כולנו יודעים שגרינגראס לא ביים את הסרט הרביעי ולכן ג'רמי רנר החליף את דיימון בסרט כדמות הראשית. לפני כחצי שנה התנהלו שיחות עם גרינגראס על מנת שיחזור לסדרת הסרטים אבל המטרה העיקרית של האולפנים הייתה להחזיר את דיימון. בראיון שרשת E עשתה עם חברו הטוב של דיימון בן אפלק, אפלק פלט בטעות את המידע וכעת גרינגראס ודיימון היו חייבים לאשר את הידיעה.

יוניברסל בונה חזק מאוד על הסרט החמישי בסדרת סרטי בורן כי הם מיקמו אותו באמצע קיץ 2016 שם תהיה להם תחרות לא קלה עם כל סרטי הקומיקס ושוברי קופות אחרים. השאלה היחידה שנשארת פתוחה היא מה יעלה בגורלו של אהרון קרוס אותו גילם ג'רמי רנר בזהות גנובה ב 2012. לפני כחצי שנה בזמן השיחות המוקדמות בין גרינגראס, דיימון ויוניברסל היו ספקולציות שנראה את בורן ואת קרוס באותו הסרט. נכון להיום כשדיימון סגור לבורן 5 אין שום אזכור להופעה של רנר בסרט החדש ויהיה מעניין לראות איך גרינגראס יתייחס לזהות גנובה ודמותו של אהרון קרוס של ג'רמי רנר בבורן 5.

בורן 5 יגיע לקולנוע ב 15 ליולי 2016


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א