חדשות די סי קומיקס



חדשות די סי קומיקס


השבוע האחרון היה עמוס בחדשות ורובם הגיעו מכיוון האחים וורנר שמחזיקים את הזכויות של די. סי. קומיקס. די סי וגורמים שפעם הועסקו על ידם שיחררו כמה פרטים, חדשות וליהוקים חדשים הנוגעים ליקום הטלוויזיוני של הקומיקס כמו גם חדשות הקשורות ליקום הקולנועי.

חדשות די סי קומיקס בקולנוע

באטמן נגד סופרמן שחר הצדק - כריסטיאן בייל

נראה שבזמנו כשזאק סניידר והאחים וורנר הכריזו שבן אפלק הולך להחליף את כריסטיאן בייל בתפקיד באטמן בסרט הקרוב של האולפנים באטמן נגד סופרמן שחר הצדק. זה לא התקבל יפה אצל חובבי הקומיקס ואפלק חטף מכל כיוון אפשרי. מה שריכך את המכה במובן מסוים היא העובדה שפוזרו כל מיני שמועות בזמנו שהתפקיד הוצא לבייל והציעו לו המון כסף אבל בייל סרב בתוקף. כעת אחרי שהכול תם ונשלם בייל חושף את האמת למגזין Esquire. בייל טוען שהוא לא קיבל שום פניה לא מכיוון האחים וורנר ולא מכיוון מפיקי הסרט החדש באטמן נגד סופרמן שחר הצדק וזה אחד המהלכים היותר מאכזבים שוורנר עשו. בייל יכול היה להרים את היקום של די. סי. לגבהים הרבה יותר גבוהים ממה שמארבל עשו עד כה עם הסרטים שלהם. לצערנו בייל לא חוזר לתפקיד של האביר האפל מה שאומר שנשארנו עם אפלק המושמץ שינסה לנווט את הקטסטרופה שנקראת באטמן נגד סופרמן שחר הצדק לכיוון חיובי, מפה זה לא נראה טוב ואולי טוב שבייל לא ייקח חלק במה שהולך לקרות עם באטמן נגד סופרמן וכל מה שיקרה עם היקום של די. סי בעתיד.כמובן אם בכלל יהיה עתיד כי נכון לעכשיו יש בלאגן עצום אם זה ביקום הקולנועי של די. סי. בגלל שנכון להיום עדיין אין לו זכות קיום. סרט אחד סביר עם סופרמן - איש הפלדה לא יכול לתת אינדיקציה לאחים וורנר ללכת בכל הכוח על יקום קולנועי שלם.


חוליית המתאבדים - ליהוקים מעניינים

הסרט הכי מעניין של היקום של די. סי נכון להיום הוא לא באטמן נגד סופרמן שחר הצדק אלה חוליית המתאבדים, למה אתם שואלים? בגלל שהוא שונה בתכלית מכל סרטי הקומיקס שראינו עד כה. סרטי הקומיקס לרוב מתמקדים בגיבורים קלאסיים כמו סופרמן, באטמן ודומיהם. לעתים אנחנו גם מקבלים אנטי גיבורים שנכנסים לסרט בדמויות שוליות ומשניות. מה שאנחנו נקבל בחוליית המתאבדים הוא סרט שיתמקד אך ורק בנבלים שיהפכו את עורם וינסו להיות אנטי גיבורים (בטוח שלא גיבורים) וינסו להשלים משימות עבור ה CIA. החדשות הטריות שמגיעות מכיוון האחים וורנר הם הליהוקים החדשים לסרט ויתרה מזו הם הצירוף של שחקנים אלה ליקום של די. סי. קומיקס. ג'ארד לטו יהיה הג'וקר החדש, כמו שדיווחנו בעבר מרגו רובי תהיה הארלי קווין. וויל סמית יגלם את דדשוט (Deadshot). ג'יי קורטני יגלם את ג'ורג' "דיגר" הרקנס הלא הוא בומרנג. קארה דלווין תגלם את   Enchantress וטום הארדי יהיה ריק פלאג. חסרה רק פיסה 1 בפאזל של חוליית המתאבדים והיא השחקנית שתגלם את אמנדה וולר כשהמועמדת הבכירה לקבל את התפקיד היא לא אחרת מאופרה וינפרי.


חדשות די סי קומיקס בטלויזיה

החץ הירוק - דאתסטרוק חוזר

מנו בנט הלא הוא סלייד ווילסון (דת'סטרוק) האיש שהופיע ב 2 העונות הראשונות של החץ הירוק הולך להופיע בפרק ה 14 בעונה השלישית של הסדרה. עדיין לא ידוע מה מתכננים ב CW עבור בנט. כזכור בפרק סיום העונה השנייה דת'סטרוק הוכרע ע"י החץ הירוק ונכלא בכלא הפסיכופטים של אמנדה וולר. ווילסון נשבע לברוח ולנקום באוליבר קווין אבל בגלל ש CW רוצים ליצור סדרת טלוויזיה נוספת והיא ככל הנראה תהיה חוליית המתאבדים הסבירות שוילסון יצליח לברוח היא נמוכה. ישנה גם את האפשרות שווילסון יחזור בדמות פלשבק (מה שהוא עשה כל כך טוב לאורך 2 העונות הראשונות) כמו כן ישנה גם הסבירות שאוליבר קווין יבקר אותו בכלא.


סופרגירל - קארה זור-אל לוהקה

ההצלחה הגדולה של החץ הירוק הצליחה לשנות תפיסה אצל האולפנים הגדולים מה שהכריח אותם להבין שיש גם הרבה מאוד כסף בטלוויזיה ולא רק בקולנוע. אנחנו יודעים שבקולנוע שידה של מארבל על העליונה אבל על המסך הקטן הסיפור הוא שונה לחלוטין. לדי סי יש מכרה זהב בדמות החץ הירוק כמו כן את סדרת הבת של החץ הפלאש שרצה במקביל לחץ הירוק ומקבלת את החשיפה הרצויה. ויש גם את קונסטנטין המעכזב טיפה של NBC .
בדי סי לא מסתפקים רק ב 3 סדרות אלה והולכים להוציא בעתיד גם סדרת סופרגירל שתתמקד באחייניתו של סופר מן קארה זור-אל . השחקנית האוסטרלית קלייר הולט נבחרה ע״י CBS לגלם את גיבורת העל. השחקנית שהופיע בעבר ביומני הערפד נראת כחסרת ניסיון ממבט ראשון אבל אם הסדרה תצליח היא תפתיע את כולנו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א