ג'קי צ'אן מוציא סרט חדש - דרגון בלייד


דרגון בלייד טריילר

כמו שציינו בדף האודות לרוב אנחנו לא מסקרים את מה שקורה עם יצירות זרות שלא דוברות אנגלית. אבל ישנם מקרים בהם צריך להתייחס לפרויקטים מסוימים ולהוציא אותם מהכלל, דרגון בלייד (Dragon Blade) הוא אחד מאותם סרטים.
דרגון בלייד הוא יצירה סינית שבוימה ע"י דניאל לי כאשר בתפקידים הראשיים ניתן למצוא את ג'קי צ'אן הכול יכול, אדריאן ברודי שהלך לעיבוד בזמן האחרון וג'ון קיוזאק שמנסה להחיות את הקרירה המקרטעת שלו.

הסרט מבוסס על הסיפור של הלגיון הרומי שפילס את דרכו עד לסין הרחוקה על מנת להשתלט על נתיב המשי שהיה נתיב הסחר העיקרי בין המערב למזרח. ברודי המגלם את גנרל טיבריוס עושה את דרכו לסין אבל נאלץ להתמודד עם התנגדות עזה מכיוונם של: מפקד צבע סיני (ג'קי צ'אן) ששילב כוחות עם גנרל רומי אחר ליסיוס (קיוזאק).
הבחירה ב 3 השחקנים נראית תמוהה, ברודי וקיוזאק אף פעם לא השתתפו בסרט היסטורי מהסוג הזה כשגם ג'קי צ'אן לא מוכר בתור שחקן דרמות טיפוסי. למרות זאת מהטריילר נראה שהסרט שווה צפייה בגלל הקרבות האפיים וגם בגלל שקיוזאק וברודי מציגים זוג דמויות אמינות יחסית. 
הדיאלוגים היחידים שניתן לראות בטריילר הנוכחי הם רק האינטראקציה בין ברודי לקיוזאק בגלל שהמפיצים מכוונים חזק לכיוון השוק המערבי למרות שהסרט ברובו המוחלט הוא במנדרינית.

Dragon Blade

Dragon Blade

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א