סדרות טלוויזיה מומלצות 2014

סדרות מומלצות

אחרי שבפוסט הקודם עשינו סקירה של הסרטים המומלצים שעדיין צריכים לצאת בשנת 2014, הפעם נתמקד בסדרות טלוויזיה.
עונת החורף - אביב הגיע לסיומה ורוב סדרות שרצו בחודשים האחרונים על המרקע סיימו את אונותיהן. לכן זהו זמן מצוין לסקור את סדרות המומלצות שמגיעות לטלוויזיה בשבועות הקרובים. בפוסט זה נעבור על רשימת סדרות הטלוויזיה המומלצות שרצות נכון להיום ברשתות הטלוויזיה האמריקאית. כמו כן אנחנו הולכים לסקור כאן את הסדרות החדשות שעושות את הופעת הבכורה שלהם בעונת הקיץ.

המלצות - סדרות טלוויזיה וותיקות

24 לחיות עוד יום - עונה 9

וידאו: 24 Live Another Day Trailer ג'ק באואר בפעולה
כידוע לחובבי הטלוויזיה בכלל וצופי 24 בפרט ג'ק באואר כיכב במשך 8 עונות על מסכי רשת פוקס עד לירידתה של הסדרה מהאוויר ב 2010. בהפתעה גמורה ובניגוד לכל הציפיות לפני כשנה בפוקס החליטו להחזיר את 24 לחיים. מה שקיבלנו בסופו של דבר זה עונה מקוצרת בעלת 12 פרקים (במקום 24 הרגילים) עם רוב הדמויות העיקריות (אלה שנשארו בחיים) מהעונות הקודמות שחזרו לעונה התשיעית של הסדרה כמו ג'ק באואר (קיפר סאת'רלנד) וקלואי אובריאן (מרי לין רייסקוב) בנוסף לזוג השחקנים המוכר מצטרפים לסדרה צוות שחקנים גדול ואיכותי כמו מישל פיירלי, בנג'מין בראט, איבון סטרזובסקי, מייקל וינקוט וטייט דונובן. הסדרה ממשיכה להציג בדיוק את מה שראינו ממנו ב 8 עונותיה הקודמות וזה אומר את כל הדברים החיובים אותם אהבנו אבל גם את הדברים השליליים.

פני דרדפול - עונה 1 - Penny Dreadful

וידאו: Penny Dreadful Trailer אוה גרין במיטבה
פני דרדפול עלתה לאוויר לפני מספר שבועות ונכון לזמן כתיבת פוסט זה היא ממשיכה את עונת הבכורה שלה ברשת Show Time . הסדרה בנויה בסגנון בריטי ישן כאשר העלילה מתמקדת בצוות של ציידי ערפדים שמחפשים את בתו של אחד הציידים. לכל אורך הסדרה אנו נחשפים לרקע הבעייתי של כל הדמויות המרכזיות והסדרה מצליחה לפרט ולהסביר איך הדמויות המרכזיות מצאו אחד את השני ומה הסיבה שהם הפכו להיות ציידי הערפדים. הסדרה מומלצת לכל חובבי הערפדים, כמו כן הדיאלוגים הם מאוד מתוסבכים כך שמי שאוהב את סגנון הסדרות הבריטיות הישנות ייהנה מפני דרדפול. אם כל זה לא מספיק כדי שתתנו צ'אנס לסדרה אז צוות השחקנים בטוח יגרום לכם לצפות בפרק הראשון.
השחקנים: אווה גרין, ג'וש הארטנט, טימותי דלטון ובילי פייפר

התנגדות -עונה 2 – Defiance

וידאו: Defiance Season 2 Trailer
העונה השנייה של הסדרה שהתחילה מאוד חזק בעונתה הראשונה אבל במהרה התחילה לעבד גובה עם משחק מזעזע של רוב הדמויות ועלילה די רדודה וילדותית. עם כל הדברים השליליים שראינו בעונתה הראשונה של התנגדות ב Syfy  החליטו לחדש את התנגדות לעונה השנייה ולנו נשאר לקוות שנראה שיפור משמעותי יחסית לחצי השני של העונה הראשונה.
שחקנים: גרנט בולר, ג'ולי בנז, טוני קורן וג'יימי מוריי

שמיים נופלים -עונה 4 - Falling Skies

Video: Falling Skies Season 4 Trailer
נוח וויילי הרופה מאי. אר. אם שכחתם חוזר לעונתה הרביעית של שמיים נופלים. למי שלא מכיר הסדרה של רשת TNT מספרת על עתיד אפוקליפטי בו בני האדם נלחמים (יותר מפסידים) נגד גזע חייזרים אכזר. החייזרים המנסים לשעבד / להשמיד את המין האנושי. הסדרה בנויה היטב ולהפתעת רבים מצליחה לרוץ כבר הרבה מאוד זמן בטלוויזיה האמריקאית.

דם אמיתי -עונה 7 - True Blood

Video: True Blood Season 7 Trailer
סוקי וכל שאר הדמויות ההזויות של לואיזיאנה חוזרות אלינו לסיבוב 7 ואחרון בהחלט. מי שמכור לסדרות ערפדים, אנשי זאב וכל מה שביניהם יהיה חייב לחזור ולצפות בעונתה השביעית של דם אמיתי ברשת HBO, אחרי הכול זאות העונה האחרונה. לפי סופה של העונה השמינית והטריילר הטרי ששוחרר לעונה השביעית יהיה מסקרן לדעת מה מצפה לנו הפעם.
שחקנים: אנה פאקווין, סטיבן מוייר, דברה אן וול, אלכסנדר סקארסגארד סאם טראמל

המלצות - סדרות טלוויזיה חדשות

דומיניון  - Dominion

אחת הסדרות החדשות שעלו לאוויר בעונת הקיץ ברשת Syfy  היא דומיניון. הסדרה מתרכזת בעתיד אפוקליפטי בו המלאכים מחליטים לרדת לכדור הארץ ולהשמיד את כל בני האדם. המלאך מייקל ניצב לבד לצד בני האדם ועוזר להם לשרוד בעתיד האפל. לאחר צפייה בפרק הבכורה הסדרה נראת מצוין ויש לא פוטנציאל אדיר.

The Last Ship

Video: The Last Ship Trailer
נכון להיום הסדרה החדשה של TNT היא בגדר סימן שאלה גדול. מצד 1 הטריילר הוא לא הכי אפקטיבי ולא מושך את הצופה באופן מיידי לצפות בסדרה אבל ברגע שהעלילה המרכזית מתרכזת בספינה שצפה לה במשך 4 חודשים במים הקפואים של ... קרחון כלשהו, מנותקים לגמרי מהעולם זה מתחיל להיות מעניין. בזמן שגיבורינו עסוקים בלהשמיד מסוקים של ... אוייב כלשהו, בשאר העולם משתולל וירוס קטלני והאישה היחידה שיכול למצוא את הנוגדן היא רונה מיטרה. מייקל ביי הוא אחד המפיקים של הסדרה, הוא ורונה מיטרה הם הסיבה המרכזית שיכולה לגרום לכם להתחיל לצפות לפחות בהתחלה בסדרה.

הברק – The Flash

Video: The Flash Trailer
עם כל הכבוד ליוצרי החץ הירוק ורצונם העז לרכוב על גל ההצלחה של עצמם ושל החץ הירוק ברשת CW. לפי ההופעה של ברי אלן באמצע העונה השנייה של החץ הירוק ולפי הטריילר הראשון של הברק הסדרה לא נראת כמשהו שהולך להצליח יותר מידי. עם כל הכבוד ואין יותר מידי כבוד, גרנט ג'סטין לא נראה כמישהו שיכול לסחוב סדרה בסדר גודל של הברק על הכתפיים שלו. את זה ניתן לראות באופן מיידי מהטריילר. העובדה שנותנים לנו למספר שניות להעיף מבט ולראות את ג'ון ווסלי שיפ שמגלם את אביו של בארי אלן הצעיר בסדרה לא נותנת לצופים הוותיקים יותר מידי נחת, חובבי הטלוויזיה הוותיקים מבינינו תמיד יזכרו שהוא היה הברק האמיתי לפחות ב 1990-1991

גותהאם - Gotham

Video: Gotham Trailer
הסדרה אמורה להגיעה לטלוויזיה רק בחודש אוקטובר ברשת פוקס כך שיש מספיק זמן. הסדרה היא בעלת פוטנציאל גדול שכנראה לא הולך להתממש. כל חובב קומיקס יכול להבין שהסיפור המרכזי של גותהאם יהיה סביב דמותו של ברוס ווין אבל בגלל שגותהאם תתרחש 20 שנה לפני לידתו של באטמן אנחנו נתרכז יותר בתחנת המשטרה ובבלשים ג'יימס גורדון הארווי בולוק.

Extant

Video: Extant Trailer
הסדרה תתרכז בדמותה של האלי ברי האסטרונאוטית שחוזרת לכדור הארץ אחרי שריחפה בחלל יותר משנה במשימת סולו - לבד. העניינים מסתבכים כאשר ברי מגלה שהיא בהריון ואף אחד לא יודע למה. את האלי ברי תמיד כיף לראות בנוסף יהיה מעניין איך יוצרי הסדרה יתרצו את ההיריון המוזר ואת תופעות הלוואי שהוא יביא איתו.
את הסדרה נוכל לראות ב 9 ליולי ברשת CBS

The Leftovers 

Video: The Leftovers Trailer
הסדרה מספרת על עולם בו 2% מאוכלוסייה יום אחד פשוט נעלמים. הדמויות של הסדרה מתמודדות עם הכאב כל דמות בדרך אחרת. הסדרה מומלצת לחובבי דרמות המסתורין חוץ מזה הטריילר לא עשה רושם מדהים.
הסדרה תעלה לאוויר ברשת HBO ב 29 ליוני

The Knick

Video: The Knick Trailer
הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת על The Knick היא העובדה שקלייב אווון מופיעה בתפקיד הראשי. הסדרה תתמקד בעיר ניו יורק של שנת 1900 ותחקור לעומק את תקופת המעבר של עולם הרפואה.
הסדרה תשודר בסינמקס החל מה 8 לאוגוסט

 The Strain

Video: The Strain Trailer
עוד סדרת ערפדים לאוסף, הפעם בניגוד לסדרות ערפדים אחרות הערפדים נראים מפחידים ולא מומלץ להתעסק איתם. הסדרה מגוללת את סיפורה של מגפה הפורצת בניו יורק המדביקה חלק מאוכלוסיית העולם בנגיף הערפדים. כשהכול נראה עבוד הכול מונח על כתפיה של מדענית אחת שצריכה למצוא את הנוגדן.
הסדרה תשודר ברשת FX ב 13 ליולי

 Legends

Video: Legends Trailer
שון בין כנראה אהב את החוויה הטלוויזיונית האחרונה שלו במשחקי הכס והחליט לחזור לסיבוב נוסף הפעם עם Legends שתתמקד  בסוכן חשאי העובד תחת זהות בדויה ומבצע משימות שונות ומשונות כאשר בסופו של דבר הוא מגיע למצב שהוא מעבד את זהותו ולא יודע בדיוק מה הזהות האמיתית שלו. 
את שון בין נראה על המסך הקטן ב 13 לאוגוסט ברשת TNT

Outlander

Video: Outlander Trailer
בואו נגוון את סדרות 2014 עם קצת מדע בדיוני ואיך אפשר בלי מסע בזמן. Outlander
מתמקדת באחות בריטית בזמן מלחמת העולם השנייה שמוצאת את עצמה קופצת בזמן לשנת 1700 בדיוק בזמן מלחמת אזרחים או ליתר דיוק מלחמת שבטים של סקוטלנד. האחות הבריטית פוגשת אביר סקוטי ואתם יודעים את השאר. הסדרה מבוססת על הרומן המפורסם של דיאנה גבלדון 
את Outlander נראה ב 9 לאוגוסט ברשת Starz

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א