ביקורת צלף אמריקאי


ביקורת צלף אמריקאי

צלף אמריקאי הוא סרט על סיפורו האמיתי של כריס קייל, צלף יחידת "אריות הים". את הסרט ביים קלינט איסטווד והשחקן הראשי בסרט, המגלם את קייל הוא בראדלי קופר, שהוא גם אחד ממפיקי הסרט. את אשתו של קייל מגלמת סיינה מילר הבריטית, שחקנית, דוגמנית ומעצבת אופנה שהתפרסמה בעקבות הסרטים "כוח המחץ" ו"אבק כוכבים". הסרט מתאר את הלחימה של כוחות חיל הנחתים של ארצות הברית בעיראק. במהלך הסרט קייל מכיר את מי שהפכה לאשתו, הם מתחתנים ומביאים לעולם שני ילדים. קייל עובר דברים קשים במהלך הלחימה ומאבד חברים וכאשר הוא חוזר הביתה בסיום הלחימה הוא סובל מפוסט טראומה. 
הסצינה האהובה עליי היא כאשר קייל ובנו הקטן נמצאים בחנות ומגיע חייל ומודיע לקייל שהוא זה שהציל את חייו. קייל נבוך ליד בנו ומגיב באדישות מעטה ובעיקר בצניעות. 
הסצינה השנואה עליי והשנויה במחלוקת היא הסצינה שבה קייל יורה בילד שמחזיק רימון. זו סצינה קשה לצפייה ולמרות שהילד אינו חף מפשע היה לי קשה לראות את הירייה הזו. 
הסצינה שהפתיעה אותי היא כמובן בסוף הסרט, סוף די מפתיע אבל לא אהרוס למי שעדיין לא צפה. ממליצה על הסרט בחום, זהו אחד מהסרטים הכי טובים שראיתי בשנים האחרונות. הוא משלב בין סרט לחימה לסיפור אוטוביוגרפי מעניין וכמובן סיפור מרגש עם סצינות קורעות לב. מומלץ ביותר!

American Sniper - Official Trailer [HD]

צלף אמריקאי של קלינט איסטווד.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א