דרדוויל של נטפליקס טיזר ראשון


טריילר: דרדוויל טיזר של דרדוויל ברשת נטפליקס

כולנו מכירים את ההצלחה הגדולה של אולפני מארוול על המסך הגדול עם סרטי הנוקמים, קפטן אמריקה, ת'ור ועוד רבים אחרים. בטלוויזיה הסיפור שונה לחלוטין. נכון להיום למארוול יש שתי סדרות טלוויזיה שרצות ברשת ABC. סוכני המגן שמריצה את עונתה השנייה ונמצאת בפגרת החורף והסוכנת קרטר שהתחילה את עונתה הראשונה בינואר. 

העונה הראשונה של סוכני המגן ידעה עליות וירידות אבל בגדול היא הייתה די מאכזבת, לקראת העונה השנייה נוספו כמה דמויות מעניינות יותר (מוקינגבירד) שגרמו לסדרה להשתפר באופן משמעותי. הסוכנת קרטר עד כה פתחה יפה עם עלילה מצוינת דמות ראשית מרתקת אבל לצערנו נתוני הצפייה האמריקאים לא ממש מבשרים טובות למרות האיכות הברורה של הסדרה נראית בקלות יחסית לסוכני המגן. בנוסף לצמד הסדרות שרצות ב ABC נקבל את דרדוויל, אירון פיסט (Iron Fist), לוק קיי'ג (Luke Cage), ג'סיקה ג'ונס (Jessica Jones) ואת ה - The Defenders. כל הסדרות יעלו בנטפליקס (Netflix) הרחק מהבינוניות והשבלוניות של הרשתות הגדולות (כמו ABC) מה שיאפשר לסדרות להיות קצת יותר רציניות ועם פחות מעצורים (בניגוד לסרטי קולנוע והסדרות של ABC).

דרדוויל היא הסדרה הראשונה שתעלה בנטפליקס באביב השנה. צ'רלי קוקס לוהק לתפקיד הראשי כשלצדו יופיעו רוסריו דאוסון וכמו שכבר דיווחנו דברה אן וול (דם אמיתי) . נטפליקס שיחררו את הטריילר הרשמי לסדרה שהיא סוג של טעימה לקראת כל סדרות הקומיקס של מארוול שישודרו בנטפליקס. בטיזר עצמו כמו שאתם רואים הסדרה נראית הרבה יותר אפלה ומדממת ממה שהתרגלנו לראות ממארוול ובמידה מסויימת היא דומה גם לחץ הירוק של די סי קומיקס שמשודרת ב CW. מה שכן ניתן לראות היא העובדה שקוקס לובש חליפה שחורה ולא חליפת הבורדו המסורתית של דרדוויל. שוב אלה הם כמה שניות ראשונות ואי אפשר לדעת איך הסדרה תראה בהמשך, מה שבטוח שזה נראה מבטיח.

דרדוויל תעלה לשידור ברשת נטפליקס ב 10 לאפריל 2015

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א