ג'ון וויק 2 בשלבי פיתוח


חדשות ג'ון וויק 2

כאשר ג'ון וויק יצא לקולנוע לפני כמה חודשים אי אפשר היה להגיד שזהו סרט שייצרב בזיכרון. במיוחד כשכוכב הראשי של הסרט נחל כמה כישלונות צורבים בפרויקטים הקודמים בהם הוא השתתף. אבל בגלל שמדובר בקיאנו ריבס כל העניין ממש לא משפיע על השחקן שנראה כמנותק מעולם הזוהר ועם רגליים על הקרקע. ריבס ממשיך לעשות סרטים כיפיים בהם הוא נהנה להופיע בלי להתייחס יתר על המידה על כל ההמולה מסביב. ריבס שהתרשם כל כך מצוות הכפילים שעבדו איתו על המטריקס שהוא שכנעה את האולפנים לתת הזדמנות לצ'אד סטאהלסקי ודיוויד ליץ' (שעבדו ביחד עם ריבס על המטריקס) לביים את ג'ון וויק רווי האקשן.


אם ראיתם את הסרט (טריילר לג'ון וויק) כנראה ששמתם לב לטביעת האצבע המיוחדת של הבמאים. וזאת כנראה הסיבה שסרט בעל תקציב מצחיק של 20 מיליון דולר הצליח מעבר למצופה וגרף קרוב ל 80 מיליון דולר בקופות. 80 מיליון הוא לא מספר שיפיל אף אחד מהרגליים בתעשיית הקולנוע האמריקאית בימינו אבל אם מתחשבים בהשקעה המינורית אפשר לקרוא לסרט כהצלחה, במיוחד כשלא היו יותר מידי ציפיות לקראת יציאת הסרט.


אחרי יציאת הסרט צמד הבמאים סטאהלסקי וליץ' שהיו די אלמוניים עד לאותו רגע, תפסו את עיני האולפנים ונכון להיום השניים מנהלים משא ומתן בנושא בימוי כריס פראט בסרט הקומיקס Cowboy Ninja Viking Comics. אם הצדדים יגשרו על הפערים הסרט השלישי אותו צמד הבמאים ייקח על עצמו יהיה ג'ון וויק 2 בגלל שהצמד ציין שהם כבר בתהליכי פיתוח של סרט המשך.
במהלך ראיון שהצמד נתן ל movies.com הם ציינו:

"אם היינו יכולים לעבוד עם קיאנו ריבס על 10 סרטים אז היתה לנו קריירה די יפה"

נכון לעכשיו הצמד מתרכז יותר באיפיון הדמות הראשית כך שתמשוך מספיק תשומת לב אם זה יהיה עם קיאנו ריבס או בלעדיו. זה מה שהיה לסטאהלסקי להגיד על הגישה שלו ושל ליץ' לסרט ההמשך של ג'ון וויק: 

"יש לנו רעיונות, ובלי למצמץ פעמיים אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להתעלות על סצנות הפעולה של הסרט הראשון. מה שחשוב זאת העלילה ועד כמה הצופה יאהב את הדמויות, זה מה שחשוב. אם יש לנו סצנות פעולה נהדרות זה נחמד, אבל אם יש לך דמות ראשית שאף אחד לא אוהב, אין לה שום כריזמה אתה לא הולך לראות את זה. תסתכל על כל כוכב פעולה גדול, בין אם זה הריסון פורד או ליאם ניסן או רוברט דאוני ג'וניור, תבחר שם, אתה אוהב את הבחור ראשון. סצנות פעולה טובות / סצנות פעולה גרועות, אתה פשוט אוהב אותם בסרטיהם. אז אנחנו רוצים לוודא שיש לנו סיפור ודמות שכולם יאהבו ואז מלבישים אותו עם סצנות פעולה שאנחנו מבטיחים שיהיו מדהימות"

המחלה הגדולה והנוראית מכולן בהם רוב סרטי ההמשך נדבקים היא ברגע שהתקציב גדל הציפיות בהתאם התוצאה הסופית אותה אנו מקבלים באה על חשבון עלילה פחות איכותית מהמקור ובסופו של דבר הסרטים מתרסקים בקופות. נחמד לשמוע מפי סטאהלסקי שהוא מכיר את התופעה ויודע בדיוק במה להתמקד כדי שזה לא יקרה לו עם ג'ון וויק 2. כי מבחינת האקשן הם די בטוחים בעצמם ולזכותם יאמר שהאקשן הוא כמעט אף פעם לא הבעיה של סרטי ההמשך.

נמשיך לעדכן בהתפתחויות של ג'ון וויק 2.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א