שליחות קטלנית ג'נסיס ארנולד שוורצנגר יחזור לסרט המשך



חדשות מכיוון שליחות קטלנית ג'נסיס

שליחות קטלנית בראשית (ג'נסיס - Genisys) עדיין לא יצא לקולנוע אבל מי שראה את הטריילרים המוקדמים יכול להסיק שעלילת הסרט מסתמכת על הסרט הראשון בסדרה והסרט השני שליחות קטלנית יום הדין. יוצרי הסרט מסתמכים על צמד הסרטים היותר מוצלחים בסדרה כשבדרך מתעלמים לחלוטין מהסרט השלישי שליחות קטלנית עלייתן של המכונות ומנסות להתעלם משליחות קטלנית התעוררות.
יוצרי הסדרה הולכים על הנוסחה של אקס מן העתיד שהיה ומרמזים לצופה שרצף הזמן השתנה ולפנינו ניצבת סדרת סרטים חדשה ומאותחלת אבל באותו הזמן היא המשך ישיר של הסרטים היותר מוקדמים בסדרה. אלמנט שינוי רצף הזמן עבד מצוין עבור אקס מן בעתיד שהיה, השאלה הנשאלת האם זה יכול לעבוד גם בשליחות קטלנית. אחרי צמד הסרטים האחרונים והלא כל כך מוצלחים בסדרה, שליחות קטלנית לא יכולה להרשות לעצמה להיכשל פעם שלישית ברציפות, הבעיה היא שנראה שזה מתקדם לכיוונים לא כל כך חיוביים. התגובות לטריילרים ששוחררו עד כה לסרט (בסופרבול) היו דיי פושרות, אוטובוסים מתעופפים באוויר מצד אחד זה נחמד אבל זה בשום דרך לא מחובר למציאות. פאראמונט כבר הכריזו שיהיו 2 סרטים נוספים בסדרה שירכיבו את הטרילוגיה החדשה של שליחות קטלנית, לא משנה מה יקרה עם הסרט הנוכחי, אבל כולם רוצים שהוא יביא לתוצאות הנכונות כדי שצמד הסרטים הבאים לא יהיו סוג של גרירת רגליים רק כדי להגיד שבגלל שהבטחנו הנה אנו מקיימים וקחו את צמד הסרטים הנוסף.
בבראשית ארנולד שוורצנגר חזר לגלם את דמותו המיתולוגית כמחסל T-800 , רק שהפעם הוא נראה יותר קשיש והסבר שניתן לגילו המופלג נשמע די הגיוני וממש יכול לעבוד בסרט הקרוב. כדי לתת בוסט רציני נוסף לטרילוגיה החדשה של הסרטים, שוורצנגר הבטיח שהוא הולך לחזור לפחות לסרט השישי בסדרה והעובדה שהסרט השישי והשביעי יצולמו אחד אחרי השני יכול לרמוז על העובדה שנראה אותו גם בסרט השביעי. ההכנות לצמד הסרטים הבאים לסדרה לא יתחיל לפני 2016 כי נכון להיום אין במאי, כל זה כנראה ישתנה לקראת יציאת שליחות קטלנית בראשית לקולנוע. לא נראה לי שצריך להזכיר אבל אמיליה קלארק (שרה קונור) וג'יי קורטני (קייל ריס) יצטרפו לשוורצנגר ויופיעו בצמד הסרטים הבאים (זה דיי מובן מאליו שהם סגורים לשלושת סרטי הטרילוגיה החדשה). סימן שאלה אחד גדול הוא ג'ייסון קלארק (ג'ון קונר המבוגר) האם הוא ימשיך ויופיע בסרטים הבאים או שהוא יסיים את דרכו אחרי הסרט שליחות קטלנית בראשית. לפי השמועות האחרונות מאט סמית וג. ק. סימונס להם תפקידים קטנים מאוד בשליחות קטלנית בראשית ישתדרגו לקראת צמד הסרטים הבאים ויהיו חלק חשוב מאוד בעלילת הטרילוגיה החדשה.
למרות שבפאראמונט כבר הכריזו על צמד סרטים נוסף בסדרה, צריך לקחת את זה בעירבון מוגבל. שליחות קטלנית התעוררות (2009) היה אמור להיות החלק הראשון בטרילוגיה טרייה וחדשה של סרטי שליחות קטלנית אבל הסרט זכה לביקורות פושרות עשה ~ 370 מיליון דולר (עם תקציב של 200 מיליון). המספרים ממש לא מצאו חן בעיני האולפנים וכל השאר היסטוריה. ארנולד שוורצנגר הוא לא אותו כוכב מלפני 20 שנה ואמיליה קלארק וג'יי קורטני עדיין לא יכולים לסחוב סדרת סרטים בסדר גודל של שליחות קטלנית על גבם לבד. עלילה הסרט חייבת להיות הגיונית ומרתקת בדיוק כמו בסרט הראשון והשני ובואו נקווה שהכותבים של שליחות קטלנית בראשית לא יסבכו את עצמם בתוך פיתולי מסע בזמן המסובך של הסרט. אם הם יעמדו בשני התנאים האלה רוב הסיכויים שנראה עוד 2 סרטי שליחות קטלנית ב 2017 ו- 2018.


תאריכי שחרור לטרילוגיית שליחות קטלנית:


שליחות קטלנית בראשית יגיע לקולנוע ב 1 ליולי 2015
שליחות קטלנית 6 יגיעה ב 19 למאי 2017
שליחות קטלנית 7 – יגיעה ב 29 ליוני 2018

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א