יש מצב שיו ג'קמן יגלם את וולברין לעד?


יו גקמן כוולברין לעד


בשבועות האחרונים הגיעו המון חדשות וליהוקים הקשורים ליקום האקס מן שפוקס יצרו. זה כלל את הליהוקים לדמויותיהם החדשות של סופה, ג'ין גריי וציקלופ. זה המשיך עם הליהוקים לסרט דדפול שכללו את ג'ינה קראנו, מורנה בקארין וטי. ג'י מילר שיצטרפו לריאן ריינולדס. כמו כן גילינו שבתהליך הצערת צוות השקנים של יקום האקס מן דניאל קדמור לא יחזור לגלם את דמותו של קולוסוס בסרט דדפול הקרוב שם מובטחת לדמותו של הענק הרוסי תפקיד הרבה יותר משמעותי בדדפול ממה שהיה לו בסרטים הקודמים בסדרה. בנוסף גילינו שנייטקרולר חדש לוהק והוא כנראה יופיע באפוקליפסה. עוד דמות משמעותית שעשתה רושם מאוד חיובי בעתיד שהיה היא קוויקסילבר שיכול להיות שיחזור לאפוקליפסה. 
את כל התהליכים האלה התניעה הצלחת אקס מן העתיד שהיה ונתן לפוקס אור ירוק ליצור יקום הרבה יותר גדול של סרטים (בדומה למארוול) מהטרילוגיה הפשוטה של שנות ה 2000. בדומה ליקום של מארוול בפוקס מתבססים על כמה דמויות ושחקנים עיקריים שמושכים את יקום הסרטים להצלחה מסחרית מסחררת. במארוול אלה הם רוברט דאוני ג'יוניור, כריס אוונס ואולי אפשר להכניס גם את כריס המסוורת לרשימה. לפוקס יש את יו ג'קמן מעל כולם. בניגוד למארוול שם הכוכבים הבכירים מסרבים בתוקף לחתום על חוזים נוספים: רוברט דאוני ג'וניור עושה שרירים כל כמה שנים ומבקש סכומי כסף לא ריאליים להופעות בסרטים נוספים בזמן שכריס אוונס החליט לפרוש לחלוטין ממשחק ברגע שהחוזה שלו עם מארוול מסתיים. הסיפור בפוקס עם יו ג'קמן שונה לחלוטין. כמו שציינו תחילה רוב צוות השחקנים המשמעותי הוחלף, היחיד שלא לוהק מחדש הוא יו ג'קמן הלא הוא וולברין. לא קשה להסיק שבפוקס מחזיקים מאוד מג'קמן ומאמינים בצדק שהשחקן הוא מכונת מזומנים אין סופית ברגע שהוא לובש את חליפת וולברין בסרטי פוקס. 
מצד שני זה יותר תלות משמעותית מאוד של פוקס בגחמותיו של ג'קמן, אז זהו שלא. ג'קמן בניגוד לרוברט דאוני ג'וניור מעריץ במידה מסוימת את דמות הוולברין, הוא מכיר בעובדה שההופעה שלו בסרטי אקס מן כוולברין הביאה לו חלק גדול מההצלחה ממנה הוא נהנה היום. הבן אדם פשוט נהנה לגלם את דמותו של וולברין, יותר מזה בראיון אותו נתן לרשת E! זה מה שהיה לו להגיד:
"אמרתי לאשתי, שאני לא רוצה להפסיק לגלם את וולברין. אני חייב למצוא דרך להמשיך לגלם אותו עד שאני אמות. "אני יודע שיום אחד הם ילהקו שחקן אחר לתפקיד ... "
ג'קמן עצמו יודע שבסופו של דבר שחקן אחר ילוהק לתפקיד אבל ההצהרה הנוכחית בנוסף לסירובם המיידי של ראשי פוקס ללהק שחקן נוסף לתפקיד וולברין לפני שסינגר חזר לביים את אקס מן העתיד שהיה אומרת משהו. כמו כן הוולברין ביקום של פוקס הוא הדמות היחידה שלא קיבלה שחקן צעיר יותר, ועם כל חילופי הדורות שפוקס עושים נכון להיום לא היה זמן מתאים יותר מעכשיו לעשות את חילופי הדורות. העובדה שג'קמן עדיין לא הוחלף מרמזת שבנוסף לאקס מן אפוקליפסה ווולברין 3 בהם ג'קמן סגור להופיע ישנה סבירות גבוהה מאוד שהוולברין של ג'קמן ימשיך איתנו לעוד כמה סרטים ביקום הקולנועי שפוקס יוצרת (הכוונה כאן יותר ליקום של אקס מן ולא ארבעת המופלאים הקטסטרופלי, למרות שפוקס רוצים ליצור שיתוף פעולה בין האקס מן לארבעת המופלאים בעתיד).

הסירוב המוחלט של פוקס לוותר על הוולברין של ג'קמן מגיע כמהלך של תנועה נגד הזרם. בשנה שעברה יצאה חוברת הקומיקס "מותו של הוולברין" כך שעתיד הדמות נמצא בארפל כבד. מצד שני כמה חודשים לפני יצאה גם חוברת "Old Man Logan" מה שיכול לתת לדמותו הקשישה של ג'קמן להתרוצץ בעוד סרט או שניים עם החברה הצעירים שלוהקו בזמן האחרון או לסיים מאוד יפה את הסאגה של ג'קמן בוולברין 3.

תאריכי שחרור לסרטי פוקס:


ארבעת המופלאים 7 לאוגוסט 2015
דדפול 12 לפברואר 2016
אקס מן אפוקליפסה 27 למאי 2016
גמביט - 7 לאוקטובר 2016
וולברין 3 – 3 למרץ 2017
ארבעת המופלאים 2 – 14 ליולי 2017
סרט אקס מן לא ידוע (אקס פורס בתקווה) 13 יולי 2018

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א