הוקאיי של ג'רמי רנר יופיע בקפטן אמריקה 3


הוקאיי של ג'רמי רנר יופיע בקפטן אמריקה 3

מאז שג'רמי רנר הופיעה בסרט הראשון של הנוקמים נוצרה הרגשה שרנר עצמו לא ממש רוצה להמשיך ולהשתתף בסרטים הבאים של מארוול אם זה בגלל לוח זמנים צפוף או שימוש בדמות לא כמו שהוא רצה שהיא תוצג בסרטים. לפני יציאת הסרט השני של הנוקמים - עידן אולטרון היו הרבה דיבורים חיסול אחד הנוקמים. בגלל התנהלותו של רנר בשנים מאז הסרט הראשון זה היה נראה שקלינט "הוקאיי" בארטון הולך לסיים את הקרירה הקולנועית שלו ביקום של מארוול (לפחות בקולנוע). הוקאיי של רנר במקור היה אמור להופיע בקפטן אמריקה חייל החורף לצד כריס אוונס וסקרלט ג'והנסון אבל בגלל לוח זמנים צפוף רנר לא הופיע בקפטן אמריקה חייל החורף. היום אנחנו כבר יודעים שהשם הרשמי של קפטן אמריקה 3 יהיה מלחמת האזרחים ואם נסתמך על מה שקרה בקומיקס ג'וס ווידן יקבל את מה שהוא רצה תחילה וזה להרוג את אחד הנוקמים. אבל מי שמכיר את הסיפור המקורי יודע שהוקאיי הוא לא הנוקם שימות באותו סרט.
אז מה יש לנו עד כה, אחד הנוקמים הולך למות וזה יקרה בקפטן אמריקה 3 ולא בעידן אולטרון. מה שאומר שהוקאיי של רנר קיבל חיים מחודשים ומאפשר למארוול להשתמש בהוקאיי גם בעידן אולטרון וכמו שזה נראה כעת גם בקפטן אמריקה 3 (לפי המקור ב THR). רנר שעד כה הופיע רק בסרט אחד ביקום של מארוול (הנוקמים והופעה קצרצרה בת'ור שנראית די שולית) יצטרף לצילומי קפטן אמריקה 3 שיתחילו באפריל 2015 ויבוים ע"י האחים רוסו (הבמאים של קפטן אמריקה חייל החורף). הצטרפותו של ג'רמי רנר למלחמת האזרחים של מארוול בקפטן אמריקה השלישי הופכת את הסרט לסוג של סרט נוקמים נוסף. אם מסתכלים על הדמויות והשחקנים שיופיעו בו: פלקון (אנטוני מקי), קרוסבונז (פרנק גרילו), חייל החורף (סבסטיאן סטאן), האלמנה השחורה (סקרלט ג'והנסון), אירון מן (רוברט דאוני ג'וניור) שיצטרפו לכריס אוונס. בנוסף לצוות השחקנים המוכר אנחנו נראה את צ'דוויק בוסמן ודניאל ברוהל שלוהקו לדמויות מסתוריות. כמו כן ישנה סבירות גבוהה מאוד שנראה את ספידרמן החדש בקפטן אמריקה 3.

באחד הראיונות לתקשורת רנר ציין שהחוזה שלו עם מארוול מסתכם בסרט השלישי של הנוקמים וסרט סולו לו כולם מחכים. בגלל שמארוול לא הכריזו על שום סרט סולו של הוקאיי עד כה ישנה סבירות גבוהה שבמקום סרט סולו רנר החליט להופיע בקפטן אמריקה 3. למרות שישנה גם אפשרות שרנר האריך את החוזה שלו עם מארוול וסרט הוקאיי יתכן בעתיד הרחוק. רוברט דאוני ג'וניור גם כן האריך את החוזה הנוכחי שלו עם השתתפות במלחמת האזרחים. כאשר זה לא נגמר רק כאן בגלל ההתפתחויות בעסקת ספיידרמן בין מארוול לסוני רוברט דאוני ג'וניור כנראה גם ייתן הופעה בסרט ספיידרמן החדש של סוני ב 2017 מה שאומר ש רוברט דאוני ג'וניור הוסיף צמד סרטים נוסף לנוקמים 3 ו-4 עליהם הוא היה חתום לפני כן.
את ההוקאיי של רנר אנחנו נראה לפחות עד לסרטים השלישי והרביעי של הנוקמים (Infinity War), מה שאומר שנכון לעכשיו מארוול משתמשים בהוקאיי לפרויקטים נוספים אותם הם מריצים כמו למשל סדרות טלוויזיה. לפני כמה שבועות פרסמנו שיש סיכוי שנראה את ג'רמי רנר מופיע בעונתה השנייה של סוכני המגן (האם הוקאיי יופיע בעונתה השנייה של סוכני המגן ?). בגדול זה התחיל עם הליהוק המפתיע של אדריאן פאליקי לסדרה, מהלך שהפתיע רבים. בואו נודה פאליקי נכון להיום היא יותר מידי גדולה בשביל תפקיד משני בסדרת טלוויזיה שנכון להיום היא לא משהו. מאז פאליקי קודמה לתפקיד קבוע בסדרה אבל מה שיותר חשוב היא העובדה שהיא הסכימה להצטרף לסוכני המגן בגלל שהובטחו לה הופעות ביקום הקולנועי של מארוול. אדריאן פאליקי משחקת את  דמותה של מוקינבירד בסדרה לדמותה יש מערכת יחסים מעניינת עם ... הוקאיי. מי שעוקב אחרי הסדרה יודע בובי "מוקינבירד" מורס מעורבת בטוויסט מסתורי בעלילת הסדרה שבדרך כלשהי תתקשר לנוקמים עידן אולטרון בדיוק כמו שזה היה בשנה שעברה עם קפטן אמריקה חייל החורף. בגלל מערכת היחסים בין מוקינבירד להוקאיי הייתה סבירות נמוכה מאוד שיהיה שיתוף פעולה כלשהו בין הדמויות רק הייתה בעיה אחת גדולה: הוקאיי משתייך ליקום הטלוויזיוני ומוקינבירד מופיע בטלוויזיה. אבל אחרי הרמיזה של קלארק גרג (פיל קולסון) והעובדה שרנר הצטלם לכמה סצנות סודיות בתור הוקאיי מרמזת באופן ברור שהוקאיי ייתן הופעת אורח בסוכני המגן בדיוק כמו שלידי סיף (ג'יימי אלכסנדר) עשתה בשנה שעברה.

תאריכי יציאת סרטי קולנוע של מארוול בארה"ב:

הנוקמים עידן אולטרון בראשון למאי 2015
אנט מן 17 ליולי 2015
קפטן אמריקה 3 - מלחמת אזרחים (Captain America: Civil War) - 6 למאי 2016
דוקטור סטרנג'  - 4 לנובמבר 2016
שומרי הגלקסיה 2 - ב 5 למאי 2017
ספיידרמן של סוני ב 28 ליולי 2017
ת'ור 3 – ראגנורק מגיע ב 3 לנובמבר 2017
הנוקמים 3 (Infinity War 1) - מגיעה ב 4 למאי 2018
הפנטר השחור ב 6 ליולי 2018
קפטן מארוול מגיעה ב 2 לנובמבר 2018
הנוקמים 4 (Infinity War 2) - מגיעה ב 3 למאי 2019
Inhumans  - מגיעים ב 12 ליולי 2019

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א