ליהוקים לסדרת פריצ'ר (Preacher) של AMC


חדשות פריצ'ר

בשנים האחרונות ישנו שינוי מגמה בטלוויזיה האמריקאית, כאשר סדרות הרבה יותר אפלות וקודרות זוכות להצלחה יחסית על חשבון כל שאר הסדרות הגנריות אותן אנו ממשיכים לראות בטלוויזיה האמריקאית.
רשת AMC לפני שנים קידמה למרכז את סדרת הזומבים המצוינת שלה - המתים המהלכים (The Walking Dead). כמו כן לפני כמה שבועות גילינו ש AMC עובדים על סדרת בת למתים המהלכים - Fear the Walking Dead שתגיע במהלך השנה עם 6 פרקים של העונה הראשונה.
art poster preacher comics
פריצ'ר - הקרדיט לתמונה שייך ל  Battlewraith
ברשת AMC לא נחים על זרי הדפנה וכבר הכריזו שהם הולכים להביא למסך הקטן סדרת טלוויזיה שתתבסס על הקומיקס פריצ'ר (Preacher) של ורטיגו קומיקס. העלילה תעקוב אחר כומר, חברתו לשעבר וחברם הערפד. בדדליין מדווחים שג'ו גילגן יגלם את דמותו של הערפד "קסידי". השחקן שמוכר לרוב בזכות תפקידים שעשה בטלוויזיה הבריטית מקבל כאן הזדמנות לפרוץ לטלוויזיה האמריקאית. מי שזוכר ג'ו גילגן הופיע לצד גיא פירס בסרט נעולים (Lockout), כאשר גם שם הוא גילם דמות די מוזרה וקשה לעיכול של רוצח פסיכופת שנתן קונטרה דיי משעשעת לפירס בנעולים. לגילגן יש ניסיון עשיר מספיק כדי לעמוד בקריטריונים של גילום דמויות הזויות לכן זה ממש לא מפתיע אף אחד שהוא לוהק לתפקיד בגלל שהוא מתאים לדמותו של קסידי כמו כפפה ליד.

אנחנו כבר יודעים שרות נוגה (סוכני המגן של מארוול) לוהקה לתפקיד של טוליפ אוהרה. נכון להיום יש לנו 2 מתוך 3 שחקנים שירכיבו את צוות השחקנים של הסדרה והשחקן היחיד שחסר הוא של הדמות הראשית של הפריצ'ר - ג'סי קאסטר. המועמד הבכיר לתפקיד הוא דומיניק קופר הזכור לנו לטובה מקפטן אמריקה והסוכנת קרטר. 

קשה לדעת האם הסדרה החדשה תזכה להצלחה בסדר גודל של המתים המהלכים כי הרשת לוקחת כאן הימור לא קטן עם הפקה של סדרה המבוססת על קומיקס אפל ויחסית לא מוכר לרוב הצופים. אבל זהו בהחלט צעד מבורך שנקבל הפעם משהו שונה בתכלית ממה שאנחנו רגילים לראות בטלוויזיה ורק נקווה שהסדרה תהיה מספיק איכותית על מנת למשוך מספיק צופים כדי לקבל משהו קודר ושונה בשעות הפנאי.

הפקת הסדרה תתחיל השנה, ואת התוצר הסופי נראה ב 2016 ברשת AMC

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א