המלצה על סדרה הרשימה שחורה



רשימה שחורה-ביקורת והמלצה

סדרת דרמת-פשע אמריקאית שיצר ג'ון בוקנקאמפ.  בסדרה מככבים ג'יימס ספיידר הנפלא, ששיחק בסרטים "וול סטריט", "סטארגייט", "סקס, שקרים ווידאוטייפ", על תפקיד זה זכה בפרס השחקן הטוב ביותר. בנוסף שיחק בסדרת הדרמה "הפרקליטים" עליה זכה בשני פרסי אמי.

בסדרה החדשה שלו "רשימה שחורה" ספיידר מגלם את ריימונד רדינגטון, סוכן ממשלתי לשעבר שהפך לפושע ובמהלך השנים הופך להיות מבוקש על ידי האף בי איי, ועקב עסקה שהוא סגר עם סוכנות הביון רד משתף איתם פעולה. כבר בעונתה הראשונה של הסדרה נוכחנו לדעת שיש לו מניע נסתר בעזרתו לארגון וזה ממשיך גם בעונה השנייה. הוא מתנה את שיתוף פעולתו עם הארגון בכך שתעבוד איתו סוכנת בשם אליזבת' קין, סוכנת חדשה בסוכנות שרק התחילה את עבודתה בארגון. 
מייגן בון שהתפרסמה בזכות הסדרה היא הצלע הנשית שנותנת קונטרה לספיידר. לפני כן שיחקה בתאטרון, בסרט האימה "בלאדי ולנטיין" ובסרט "סטפ אפ 4".

בסדרה "רשימה שחורה", בון מגלמת את אליזבת' קין, סוכנת צעירה, היחידה שאיתה רדינגטון משתף פעולה, יש ביניהם מערכת יחסים קרובה אך לא מובנת. לפחות מכיוונו של רדינגטון. לאורך העונה הראשונה רדינגטון התקרב לקין לאט לאט והיא הסכימה לשתף איתו פעולה, גם מאחר והוא אמר לה שהוא יודע עליה הרבה דברים שהיא לא מודעת להם. בהמשך הסדרה בוודאי נגלה מדוע אדם כמוהו, שהיה פושע מובהק החליט לעזור לאף בי איי, מהו המניע העיקרי ומדוע הוא עוזר לסוכנת קין שהתייתמה מאביה בנסיבות מסתוריות עליהן אנו מגלים בהמשך הסדרה.

העלילה למעשה מתבססת על רשימה של פושעים וטרוריסטים מכל העולם שאותם רדינגטון מציע לסוכנות הביון, רשימת אנשים עליהם אף בי אי לא יודע דבר ולא מודע לפשעים המסוכנים הם מבצעים כיום.
הסדרה התקבלה באהדה רבה בארצות הברית וזוכה לרייטינג גבוה. זו סדרה מותחת, עם הרבה קטעי פעולה ואלימות .מצד שני יש בה רגעים מרגשים, במיוחד כאלה שבהם קין נפתחת בפני רדינגטון וחושפת בפני הצופים את דמותה הקשוחה אך יחד עם זאת שברירית . רדינגטון, שבמהלך הסדרה מציג את עצמו כדמות מאוד קשוחה ולעיתים אף אכזרית שלא מרחמת על אף אחד מתנהג בצורה שונה לחלוטין בסביבת הסוכנת קין.צמד הדמויות הראשיות והמנוגדות אחת לשנייה יוצרות שילוב מעולה, לפעמים נדמה שהם כמו אב ובתו, אבל קשה לי לנבא את המשך הסדרה.

בעונה הראשונה היו הרבה רגעי מתח ודברים לא פתורים, העונה השנייה ממשיכה את אותו קו עלילתי ואנחנו כבר מחכים לראות איך יתפתחו כל הכיוונים. מה קורה עם בעלה של קין? למה רדינגטון באמת עוזר לה? וגם לגבי שאר הדמויות, מה יתפתח איתן בסוף העונה השנייה.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א