טריילר ראשון לסרט באטמן נגד סופרמן שחר הצדק



טריילר באטמן נגד סופרמן

כבר תקופה ארוכה אנחנו מחכים לראות את הטריילר הראשון לסרט באטמן נגד סופרמן שחר הצדק. בשנה האחרונה ההפקה סיפקה המון חדשות החל מהלהוקים הלא ברורים כמו: בן אפלק כבאטמן, גל גדות כוונדר וומן (אשת חייל) ומארק צוקרבגרג כלקס לותור. אבל זה לא נגמר כאן, בזמן שאצל היריבה המרה מארוול הכול מסודר ומתקתק לפי לוח זמנים מוגדר מראש. בדי סי הכול מבורדק ונראה שהם בעצמם לא יודעים מה הם עושים ועובדים בשיטת המצליח. או שהם פשוט מנותקים לגמרי מהמציאות ומוכנים לעשות הכול כדי להתקרב לקמצוץ מההצלחה הפיננסית של מארוול בקולנוע. 
טיזר: באטמן נגד סופרמן שחר הצדק
הסרט באטמן נגד סופרמן שחר הצדק מבטיח המון, לפחות על הנייר. אבל עם קאסט שחקנים מפוצץ בשמות גדולים לא נראה שזאק סניידר יצליח למקסם את הפוטנציאל שטמון בסרט שהוא סוג של טעימה קטנה מליגת הצדק. עם כל כך הרבה כוכבים ודמויות כל כך חשובות מהיקום של די סי קומיקס סניידר יצטרך לתמרן המון כדי לתת לכל דמות זמן המסך לו היא ראויה, אבל בגלל מספר רב כל כך של דמויות אין סיכוי שכל אחת מהם תקבל את מה שאנחנו רוצים לראות. סניידר עצמו הוא לא אחד שיש קונצנזוס חיובי כלשהו על כישורי הבימוי שלו וכבר כאן הוא מתחיל ממקום ממש לא נוח מבחינתנו כצופים. סאקר פאנץ' אותו סניידר ביים ב 2011 מציג יותר מכל את כל מה שיש לסניידר להציע. מצד אחד כל הסרטים של סניידר נראים מדהים מבחינה ויזואלית ויש להם את אפקט האופל החסר כל כך למארוול. אבל באותו הזמן העלילה, הדיאלוגים והקשרים בין הדמויות המרכזיות כמו גם שתף האירועים המרכזיים לוקים בחסר וגורמים לסוג של אי נוחות אצל הצופה. אבל אם מחפשים סיבות להתעודד אז סרטו האחרון של סניידר איש הפלדה, היה סרט טוב. ואם מתעלמים מהסוף האנטיקלימטי אז זאת כנראה הייתה מיצירותיו היותר טובות של זאק סניידר.
את הטריילר המלא ניתן יהיה לראות בשבוע הבא.

טיזר טלוויזיוני: באטמן נגד סופרמן
טריילר: באטמן נגד סופרמן שחר הצדק טריילר רשמי של באטמן נגד סופרמן שחר הצדק באיכות טובה

עדכון

כנראה שהדלפת הטריילר לרשת גרמה לאולפנים לשחרר את הטריילר הרשמי של באטמן נגד סופרמן שחר הצדק מוקדם מהצפוי. ממה שניתן לראות חצי מהטריילר מוקדש לסופרמן ולמה שהוא הפך ורק בכמה שניות אחרונות אנחנו מקבלים את מה שבאמת השתוקקנו לראות מאז הפרויקט הזה קיבל אישור רשמי של האולפנים. הסרט נראה אפל כמו שציפינו וממשיך בדיוק את מה שראינו מאיש הפלדה.
רשימת הסרטים של די סי קומיקס / האחים וורנר

25 מרץ 2016 - באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק
5 אוגוסט 2016 - חוליית המתאבדים
23 יוני 2016 - אשת חייל / וונדר וומן
17 נובמבר 2017 - ליגת הצדק
23 מרץ 2018 - הברק - The Flash
27 יולי 2018 - אקוומן
5 אפריל 2019 - שאזאם
14 יוני 2019 - ליגת הצדק 2
3 אפריל 2020 - סייבורג
19 יוני 2020 - הפקח הירוק

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א