האם ראסל קרואו חוזר ליקום של די סי קומיקס?



ראסל קרואו

בשבוע שעבר נחשף בפעם הראשונה הטריילר ראשון של באטמן נגד סופרמן שחר צדק הדעות לגבי הטריילר היו חלוקות לגבי של הטריילר הראשון. כאשר רק לקראת סיומו ראינו את באטמן וסופרמן חולקים את אותו המסך  יחד כאשר כל ההקדמה המייגעת של תחילת הטריילר לא הביאה איתה שום בשורה.

Russell Crowe On Returning To The DC Universe As Jor-El | MTV News

In the advance of the upcoming film Batman v Superman: Dawn Of Justice, Russell Crowe discusses if he will return as Jor-El in the Superman franchise and his interest in Jor-El's origins

הטריילר הזה כנראה הצית מחדש את רצונו של ראסל קרואו לחזור ולגלם את דמותו של ג'ור אל, אותו גילים בפעם הראשונה באיש הפלדה של זאק סניידר. איש הפלדה זכה לביקורות מעורבות מצד המבקרים כמו גם מצד הצופים אבל הסרט הצליח באופן יחסי בקופות והוא זה שגרם לאחים וורנר ליצור את היקום הזה של די סי קומיקס ולהלחם ביריבה ההמרה מארוול .

לגבי דבר אחד היה קונצנזוס ברור באותו סרט, וזה נגע לכל מה שהיה קשור לקריפטון וראסל קרואו במיוחד. בראיון אותו נתן ל MTV  קרואו ציין שישמח לחזור ליקום של די סי ולגלם את אביו של סופרמן פעם נוספת. אם בקשתו של קרואו תתקבל אז זה כנראה יסתכם בסרט פריקוויל לאיש הפלדה בו יחקרו לעומק את קריפטון מה שיצריך את חזרתם של מייקל שאנון בתור זוד וחזרתה של איילת זורר בתור אימו של סופרמן. אם סרט כזה יצא לפועל לא נראה כאן שום כוחות על להם זכה קאל אל בכדור הארץ, כי כל המאורעות יתרחשו בקריפטון אבל זה יהיה בהחלט מעניין לחקור את קריפטון כמו שלא חקרו אותו מעולם. הסיכויים לקבל סרט כזה הם די קלושים כי נכון להיום אנחנו מסתמכים על גחמה שראסל קרואו הביע בראיון מצד שני אולי זה היה מתוכנן וזה רמז לבאות.

רשימת הסרטים של די סי קומיקס / האחים וורנר

25 מרץ 2016 - באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק
5 אוגוסט 2016 - חוליית המתאבדים
23 יוני 2016 - אשת חייל / וונדר וומן
17 נובמבר 2017 - ליגת הצדק
23 מרץ 2018 - הברק - The Flash
27 יולי 2018 - אקוומן
5 אפריל 2019 - שאזאם
14 יוני 2019 - ליגת הצדק 2
3 אפריל 2020 - סייבורג
19 יוני 2020 - הפקח הירוק

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א