סטיבן אמל לוהק לצבי הנינג׳ה 2




סטיבן אמל לוהק לצבי הנינג׳ה 2

כולנו מודעים להצלחתה הפנומנאלית של החץ הירוק שמתקרבת כיום לסיום עונתה השלישית. הסדרה הצליחה כל כך עד הציתה מספר סדירות ספינוף כמו הברק, סדרת סופרגירל שנמצאת בשלבי הפקה, כמו כן יש כמה סדרות שעדיין לא ידוע אם יעלו לאוויר כמו קריפטון, חוליית המתאבדים וסדרה נוספת שתרכז עוד כמה דמויות משנה מעניינות מסדרת החץ הירוק.

כל זה לא היה קורה בלי הליהוק המפתיע של סטיבן אמל לחץ הירוק לפני שלוש שנים. הצלחת הסדרה הכתה גלים ואפילו דובר על העברתו של החץ הירוק של אמל מהטלוויזיה ועד למסך הגדול בקולנוע לסרט באטמן נגד סופרמן. אבל מפיקי האחים וורנר החליטו לעשות אחורה פנה ולהפריד את היקום הטלוויזיוני מהקולנועי. מהלך תמוהה במקצת בגלל שהיריבה המרה מארוול שילבה את הטלוויזיה (סוכני המגן, הסוכנת קרטר) והקולנוע ביקום אחד. במקרה של די סי קומיקס / האחים וורנר היקום הטלוויזיוני הרבה יותר מצליח וללא ספק איכותי ורחב יותר גם ממה שמארוול עושה בטלוויזיה וגם ממה שדי סי קומיקס עושה נכון להיום בקולנוע, סדרות הטלוויזיה שרצות כיום יכלו להרים את היקום הקולנועי המדשדש שנכון להיום אין לו אפילו זכות להיקרא יקום קולנועי או להשוות אותו למה שמארוול עשו.

סטיבן אמל לא נשאר תקוע במקום והחליט שהוא הולך למקסם את הצלחת הסדרה ולעשות המעבר לקולנוע.אז אם זה לא יהיה ביקום של די סי קומיקס תמיד אפשר לבחון אפשרויות אחרות.

לפי הדיווח של ווראייטי סטיבן אמל מצטרף לסרט ההמשך של צבי הנינג׳ה בתפקיד של קייסי ג׳ונס. קייסי ג'ונס היא הדמות משמעותית השלישית שתצטרף לצבי הנינג׳ה 2 אחרי שכבר ידוע ש ביבוק ורוקסטדי גם כן יופיעו בסרט הקרוב.

למי שלא מכיר את דמותו של קייסי ג׳ונס, קייסי הוא בחור ממוצע שיום אחד מחליט שנמאס לו מהפשיעה המתפשטת בעיר ומחליט לעשות מעשה. הוא לוקח את ציוד ההוקי שקרוב לליבו מכסה את פניו עם מסכת ההוקי ויוצא לרחובות מצויד במחבט בייסבול ומחבט הוקי כדי לרפד את פושעי העיר בכל המקומות הנכונים. במהלך אחת מאותם גיחות לניקיון העיר קייסי נתקל בצבים ואפריל ובמהרה מתחבר לצבים ומפתח קשר רומנטי עם אפריל אוניל. נראה שהתפקיד של אמל בצבי הנינג׳ה 2 הוא הגדול ביותר שלו עד היום ונראה שלא תהייה לו בעיה להיכנס לתפקיד בגלל שהוא לא יהיה שונה בהרבה ממה שהוא עושה כיום בטלוויזיה רק שהפעם הוא יחליף את החץ וקשת במחבט הוקי.

עדכון 01.05.15
תמונה ראשונה מהסט צילומים של צבי הנינג'ה 2 אותה פירסם מייקל ביי. בה רואים את סטיבן אמל בתפקיד קייסי ג'ונס

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א