רובוטריקים 5 בדרך ל 2017


הרובוטריקים 5 בדרך ל 2017

אם לרגע חשבתם שהסרט הרביעי בסדרת הרובוטריקים יהיה האחרון בסדרה , אתם טועים טעות מרה. לא רק שהסרט הוא לא האחרון אותו נראה על מסכי הקולנוע פאראמונט מתכננים ליצור יקום שלם של סרטי רובוטריקים.


אנחנו לא יודעים איך הם הולכים לעשות את זה בדיוק ואם זה יהיה דומה במידה מסוימת ליקומים הקולנועים של גיבורי העל כמו שמארוול ודי סי עשו. מה שבטוח שהעובדה שאיכות הירודה של סרטי הרובוטריקים האחרונים לא תהווה מכשול בפני פאראמונט ליצור עוד מזומנים בשביל האולפנים. הידיעה הזאות מגיע בניגוד מוחלט להחלטתו של מייקל ביי להפסיק לביים את סרטי רובוטריקים, אבל ככל הנראה הוא יישאר כאחד המפיקים שייפקחו על הסרטים הבאים בסדרה. פאראמונט שכרו את שרותיו של עקיבה גולדסמן שיפקח על כל הכותבים. ולפי הסברו שניהלו שיחת סוף רבעון עם האולפנים מדווחים שהסרט הקרוב של הרובוטריקים יגיע ב 2017.
אולי שמעתם ששכרנו מספר כותבים, כמו כן שכרנו את עקיבה גולדסמן שיוביל את קבוצת הכותבים וייצור תוכנית ברורה עבור הרובוטריקים. לדעתנו יש מספר כיווני עלילה אותם אפשר לפתח. המותג הזה קיים קרוב ל 30 שנה עם עומק ומיתולוגיה אדירה. אנחנו מצפים שסרט המשך לסרט הרובוטריקים יגיע ב 2017.

בחירתו של גולדסמן לתפקיד דיי תמוהה כי זה לא האיש היצירתי שיכול להוביל את סדרת הסרטים למקומות מעניינים. מצד שני הרובוטריקים אף פעם לא התרברבו באיכות העלילה אלה כמות המזומנים אותה הם מייצרים. לכן במחשבה שנייה גולדסמן והרובוטריקים מתאימים אחד לשני כמו כפפה ליד הבעיה שאנחנו נמשיך לסבול מזה בזמן שהמותג ימשיך לשבור שיאי הכנסות.

מה שאנחנו יכולים להבטיח היא העובדה שנראה את מארק וולברג ימשיך להוביל את המותג בסרטים הבאים. לאחרונה השחקן הודה שהוא חתום על חוזה למספר סרטי המשך של הרובוטריקים.
כמו שניתן להסיק שום דבר טוב לא יקרה לרובוטריקים בשנים הקרובות אבל מה שבטוח הוא שהם ימשיכו לעשות קופה.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א