טריילר לסדרת לוציפר


לוציפר

בפוקס ממש מתים על סדרות משטרה, מבט אחד על הסדרות שרצות שם עכשיו אומר את הכל. הסדרה החדשה והמבטיחה לוציפר להפתעת כולם גם היא תיהיה סדרת משטרה. זה די מוזר כי העלילה המרכזית תתרכז בשטן שהחליט לעזוב את השיעמום של הגיהינום כדי להתחיל ליהנות מהחיים איתנו בלוס אנג'לס. עד כאן הכול בסדר אבל מה גרם לגיבורנו להחליט שהוא הולך לעזור לשוטרים המקומיים לנסות ולתפוס פושעים אותם הם פספסו? בחורה כמובן, ליתר דיוק שוטרת שלא ממש מושפעת מכוח השכנוע היעיל של גיבורינו.

כמו שפרסמנו שלשום טום אליס יגלם את לוציפר ( Lucifer ) כאשר לורן גרמן תופיע בסדרה גם כן. לא משנה איך נסובב את זה אבל יש דמיון ברור לקונסטנטין של NBC, שבוטלה לא מזמן. בואו נקווה שלוציפר תצליח למשוך יותר מעונה אחת. לפני שידורו של הטריילר היו לנו ציפיות מאוד גדולות עבור הסדרה אבל אחרי הצצה למה שאנחנו נקבל מהסדרה של רשת פוקס רמת הציפיות טיפה ירדה. בואו נודה שהעובדה שפוקס הם אלה עם המושכות של לוציפר זה לא מי יודע מנחם. כמו כן בניגוד לקומיקס שם לא הגבילו את הסיפור ואת הדמויות, פה זה לא יקרה. הסדרה תשודר באחת מהרשתות הגדולות של ארה"ב מה שאומר שהכותבים והמפיקים של הסדרה לא יזוזו מילימטר מהתבנית הגנרית בה הם משתמשים כל הזמן. על תפתחו ציפיות גבוהות עבור לוציפר, זאת תהיה סדרה נחמדה אבל לדעתנו לא יותר מזה, בואו נקווה שאנחנו טועים.

לוציפר תשודר במהלך 2016 ברשת פוקס

Official Trailer | Season 1 | LUCIFER

Bored and unhappy as the Lord of Hell, the original fallen angel, Lucifer Morningstar has abandoned his throne and retired to L.A.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א