קונאן הברברי חוזר



קונאן הברברי חוזר

אוהדיו האדוקים ביותר של ארנולד שוורצנגר כנראה זוכרים את אחד הסרטים הראשונים בהם הוא פרץ לתודעה, זה היה קונאן הברברי משנת 1982 ( Conan the Barbarian ). קונאן הברברי זכה לסרט המשך בשנת 1984 - קונאן המשמידׁׂ ( Conan the Destroyer ). הסרט השני בסדרה תמיד נחשב לפחות מוצלח בגלל שיוצריו החליטו להפוך את הסרט למשהו שמיועד לילדים וכך סטה באופן ברור מהיסודות אותם חרט הסרט הראשון כמו גם חומר המקור של רוברט האווארד. נכון להיום ארנולד עסוק עם שליחות קטלנית ג׳נסיס הסרט החמישי בסדרת שליחות קטלנית והוא לא יוכל להתפנות לעבודה על הסרט השלישי בסדרת קונאן עד לסיום העבודה על שליחות קטלנית 5.

אבל גם עם לוח הזמנים הצפוף של ארנולד שוורצנגר יש מספיק בעיות להפקת סרט ההמשך של קונאן הברברי שיקרא - האגדה של קונאן. האגדה של קונאן נמצא בשלבי תכנון כבר משנת 2012. ועדיין אולפני יוניברסל לא הצליחו למצוא במאי מתאים שיביים את הסרט. כמו כן אין תאריך רשמי לתחילת ההפקה. בצד החיובי של הדברים הטיוטה הראשונה של התסריט שנכתבה ע״י כריס מורגן (מהיר ועצבני) ואנדיאה ברלוף כבר הוגשה ליוניברסל כך שניתן להסיק שההפקה תתחיל לאחר שארנולד יסיים את עבודת יחסי הציבור של שליחות קטלנית 5. 
באחד הראיונות כריס מורגן התייחס לאיזה סוג סרט נקבל, האם זה יהיה סרט שהוא המשך ישיר לקונאן הברברי הישן והטוב או הגרסה היותר קלילה שדומה יותר לקונאן המשמיד:
Conan the Barbarian (1982 film) poster
פוסטר רשמי של קונן הברברי משנת 1982 עם ארנולד שוורצנגר וסנדאל ברגמן בתור ואלריה (Photo credit: Wikipedia)
"קונאן קליל ?! הטון של הסרט שלנו הוא הרחבה של הדמות אותה ראינו לראשונה בסרט משנת 82 ... אבל 30 שנה מאוחר יותר. כאשר אנו פוגשים אותו שוב, קונאן היה הרבה דברים במהלך חייו - גנב, לוחם, פיראט, מלך, אגדה - ועכשיו הוא אדם מבוגר. תחשבו בלתי נסלח ... עם ברברי האוחז חרב"
מורגן גם התייחס שארנולד רואה את הסרט הקרב של קונאן כהמשך ישיר ורציני לסרט המקורי בניגוד למבקרים שרואים בסרט הקרב כסרט סוג ב' שנועד להחיות את הקרירה של כוכב האקשן המזדקן. נראה שהאגדה של קונאן יהיה סרט רציני שירחיק את הילדים מהקולנוע ובטוח ינסה להתרחק ככל האפשר מהאתחול הכושל משנת 2011 בכיכובו של ג'ייסון מומואה. מה שהרבה יותר מעודד הוא שכל מי שקשור לפרויקט הנוכחי מאמין בגרסה של ג'ון מיליוס וחומר המקור של רוברט האוארד:

מורגן גם ציין:

"מיליוס היה גאון, וגיבור שלי. הוא הקים סביבה שהיא מדהימה, אלימה וברור ששום דבר לא דומה לו. המטרה, והחלום היא להחיות את עולמו. כדי לעשות את זה נכון, צריך ולהרחיב על זה בצורה כנה כך שהקהל יאמץ את הסרט. אנחנו ברי מזל שהאדריכלים של הסרט חדש - הסופר, המפיקים, האולפנים ויותר מכל, ארנולד - הם כולם אוהדי הדור הראשון שגם עבדו על הסרט. אנחנו מתכננים לטבול את עצמנו בעולם שמיליוס חזה מהסיפורים הבלתי נשכחים של רוברט הווארד ויצירות האמנות מדהימות של פרנק פראזטה. אני לא יכול לתת פרטים (אף אחד לא אוהב ספוילר!), אבל יודע שאנחנו מכבדים את המקומות, דתות והמסורות של הסרט משנת 82"
כמו כן מורגן גם רמז ששלוש דמויות מהסרט המקורי יופיעו באגדה של קונאן, הוא סרב לציין מי הם יהיו אבל העובדה שהסרט הקרב יתבסס על המסגרת של קונאן הברברי של מיליוס והמקורות של רוברט הווארד מפיח בנו תקווה מחודשת לגבי הרצון לראות ולהתרשם מסרט אותו תמיד רצינו לקבל אבל אף פעם לא קיבלנו.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א