אקס מן העתיד שהיה גרסת רוג מקבלת תאריך רשמי


החדשות להן חיכינו מכיוון סרטי אקס מן ורשת פוקס

אני לא יודע מה איתכם אבל אני חיכיתי לגרסת הדי וי די המורחבת של אקס מן העתיד שהיה מאז שבריאן סינגר הכריז שדמותה של רוג תחתך מהגרסה הקולנועית של הסרט. מאז אותו רגע הגרסה המיוחלת והמורחבת של העתיד שהיה קיבלה את השם אקס מן העתיד שהיה גרסת רוג. הרבה אנשים התאכזבו לשמוע על העובדה שרוג נחתכה למרות שהשחקנית אנה פאקווין עצמה לא פסלה הופעה בסרטים הבאים כל עוד יתנו לה להציג את הדמות החזקה של רוג מהקומיקס איפה שהיא מסוגלת לעוף, בגדול כל מה שלא ראינו מהרוג של סרטי אקס מן עד כה.


העלילה של אקס מן העתיד שהיה התרכזה יותר בזקיפים והמקור מהם הרובוטים השיגו את היכולת לגבור על המוטנטים - ה- DNA של מיסטיק. למרות שכיוון העלילה היה דיי סתמי זה לא השפיע על הצלחת הסרט, כמו כן בגלל זמן מסך מוגבל שקיבלו הדמויות מהעתיד הפוסט אפוקליפטי של זה היה נוח לסינגר לחתוך את אחת הדמויות המבוזבזות ביותר ביקום של סרטי אקס מן (לפחות עד עכשיו). 

בריאן סינגר נמצא באמצע צילומי אקס מן אפוקליפסה אבל הוא פינה רגע מלוח זמנים הצפוף כדי לצייץ בטויטר של על תאריך שחרור הגרסה המורחבת של אקס מן העתיד שהיה - גרסת רוג.

הכותב הראשי של העתיד שהיה ואפוקליפסה סיימון קינברג חשף בעבר את מה היה תפקידה של רוג בעתיד שהיה. היה תכנון שפרופסור אקס ומגנטו יזכו לשתף פעולה במשימה אחת אחרונה. מטרת משימה זאת הייתה להציל את רוג משבי הזקיפים. הסצנה הייתה אמורה להתרחש באמצע הסרט כדי שרוג תעזור לקיטי פרייד הפצוע להמשיך ולהחזיק את וולברין בעבר. הסרט אותו ראינו בקולנוע לא מושפע בשום דרך עם תת העלילה של רוג. מה שנראה בגרסת רוג היא עוד תוספת לסרט המצוין שייתן עומק וגישור נוסף עם סדרת סרטי אקס מן המקוריים של שנות ה 2000. הגרסה המורחב של אקס מן העתיד שהיה תכלול 17 דקות נוספות לסרט כאשר 10 דקות ממנו יוקדשו לעלילתה של רוג כאשר 7 דקות נוספות יוקדשו לסצנות אחרות שנמחקו בעריכה של הסרט. 

אקס מן העתיד שהיה - גרסת רוג ישוחרר לדי וי די ולבלו ריי ב 14 ליולי 2015 כאשר גם עכשיו ניתן להזמין את הגרסה המורחבת של הסרט בהזמנה מראש שתגיע אליכם בתאריך שהוזכר.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א