סדרת מד"ב חדשה, הכירו את - קיל׳ג׳ויס



קילג'ויס

עונת הקיץ של הטלוויזיה האמריקאית נכנסה להילוך גבוהה ורשת syfy חושפת עוד סדרת מדע בדיוני חדשה שעולה לאוויר. סדרת קילג׳ויס (Killjoys) המגוללת אתם סיפורם של צוות שכירי חרב שמבצעים משימות בין גלקטיות עבור תאגיד רב עוצמה. כאשר אחד משכירי החרב עובר על החוק וסוטה מהנהלים על מנת להציל את אחיו הגדול מחוזה שהוצא על ראשו. העניינים מתחילים להסתבך וגיבורינו נכנסים לצרות צרורות אם זה מכיוון התאגיד ואם זה מהשדים מהעבר שצצים והופכים את עולמם בחייהם החדשים.
קילג׳ויס כמו כל סדרות המדע בדיוני מבית היצר של רשת syfy שומרת על תבנית קבוע וכל עוד גיבורי הסדרות מסוג זה נמצאים על החללית, מתקשרים בינם לבין עצמם או נלחמים עם דמויות נבלים אחרות בסדרה זה נראה מצוין. אבל כאשר גיבורינו יורדים אל הקרקע ומוצגת לנו התפאורה העתידנית של אותו עולם עתידני, זה נראה פחות מבטיח לרוב בגלל מגבלות תקציב.

עובדה מעניינת שאפשר להגיד על הקאסט האנונימי של הסדרה היא: שמי שיצפה בסדרה יחשוב תחילה ששון אשמור (הלא הוא בובי "איש הקרח" דרייק מסרטי אקס מן) מופיע בקילג׳ויס אבל מחכה לכם הפתעה כי זה לא שון אשמור, אלה אחיו התאום אהרון אשמור.
כמו הרבה סדרות מדע בדיוני אחרות אם זה התנגדות או Dark Matter שרצות היום ברשת SyFy יש ציפיות גדולות, לפעמים אפילו גדולות מידי 

Killjoys: Season 1 Trailer

סדרת מדע בדיוני חדשה - קילג'ויס

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א