טריילר רשמי ראשון לצעקה של MTV


צעקה

אחרי הסרט הרביעי בסדרת סרטי הצעקה ( Scream ) עוד היו אנשים שקיוו לקבל סרט מספר 5 כמו שיוצר המותג ווס קרייבן הבטיח אבל בסופו של דבר הפרויקט לא יצא לפועל. במקום סרט קולנוע אנחנו הולכים לקבל את אותו המותג שיעשה את המעבר למסך הקטן ויקבל חיים חדשים ברשת MTV הקיץ.


סדרת הטלוויזיה לא תהייה מקושרת בשום פרמטר לסדרת הסרטים אבל היא תסתמך על אותו הבסיס אותו ראינו בסרטים של העשור הקודם. מה זה אומר ? - אנחנו נראה חבורה של בני נוער בעיירה נידחת נשחטים ע״י רוצח מסתורי. בסדרת הטלוויזיה של MTV סרטון יוטיוב מצית סדרת רציחות וחושף את העבר הבעייתי של אותה עיירה משעממת ושקטה.
בטריילר ששוחרר ע״י MTV אין יותר מידי הפתעות ומציג לנו רעיון זהה כמעט לחלוטין בדומה לסרטי הקולנוע. כאשר חבורה של קורבנות ניצודים ע״י הרוצח הקטלני. בלה ת'ורן נכנסת לנעליה של דרו ברימור כדי להפוך לקורבן הפוטנציאלי הראשון של מיודעינו בעל מסכת רוח הרפאים.

מה שמשך את ההמונים לאותם ארבעה סרטים היה ז׳אנר הסלאשרים שלרוב יושם היטב בסרטי הצעקה וזהותו המסתורית של הרוצח במסכה שתמיד הפתיע את הצופים בסיום הסרט. ההתרוצצות של דמויות המפתח שחושדות אחד בשני ריגש את הצופה בתקווה שדמויותיו האהובות לא יפלו קורבן לרוצח המסתורי. רוב הסיכויים שיוצרי הסדרה ישמרו על אותה התבנית כדי למקסם את הצלחת הסדרה ולמשוך לעונה השנייה.
טריילר - https://www.youtube.com/watch?v=qqzgSjZQlLo

סדרת הצעקה תגיע לרשת MTV ב 30 ליוני 2015

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א