טריילר אני לא מאמין אני רובוט


אני לא מאמין אני רובוט

זה ממש לא אופייני לנו כי אנחנו לא נוהגים לשתף תכנים ישראלים בגלל שרובם פשוט אף פעם לא מדברים אלינו (כמו שאתם יכולים לקרוא בדף האודות שלנו) אבל הטריילר לסרט הזה נראה שונה לחלוטין ממה שהקולנוע הישראלי הרגיל אותנו מאז ומעולם.

"אני לא מאמין אני רובוט" נותן לנו בדיוק מה שאנחנו אוהבים לראות בקולנוע האמריקאי, ומה שאנחנו אף פעם לא רואים מהקולנוע הישראלי. אז מה יש לנו בסרט: נינג'ות, ראשי רובוטים די מצמררים שעוקבים אחרי מישהו, חברה שיורים מאקדחי לייזר,בחור אחד עם קטאנה שנראה כאילו הוא הולך לערוף ראש ממש יפה ואחרי זה נלחם בתריסר נינג'ות וגיק שיורה לייזר מהידיים. 

טוב עכשיו זה נשמע כמו תסריט של קונג פיורי 2 אבל עם אפקטים הרבה יותר גרועים. אבל זה בסדר קונג פיורי היה אדיר (אם עדיין לא ראיתם את קונג פיורי תלחצו על הקישור ומיד - הסרט המלא של קונג פיורי חינם) אז למי אכפת. לא ברור כל כך על מה הסרט ובמה מתרכזת העלילה הראשית אבל זה נראה דיי מגניב בשביל יצירה ישראלית. ואחנו חייבים לציין שאנחנו ממש לא אלה שמחלקים מחמאות לקולנוע הישראלי. 

אני לא מאמין, אני רובוט?! – הטריילר הרשמי

קומדיית אקשן קייצית ומגניבה בכיכובם של יותם ישי, הילי ילון, אינה בקלמן, צחי גראד, דרור קרן, דויד קיגלר, נלי תגר, יוסי מרשק

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א