נראה שיקום הרובוטריקים מקבל רוח גבית


נראה שיקום הרובוטריקים חוזרים

הדעה הרווחת על סרטי הרובוטריקים חלוקה. מצד אחד הסרטים הם ... איך נגדיר אותם בעדינות ... הם אשפה קולנועית. הרובוטריקים עד כה הציגו עלילה שבלונית, דמויות שטחיות ומטרתם היחידה של הסרטים הייתה לפוצץ דברים. אפשר להפנות טענות דומות על חלק גדול מסרטי האקשן כיום אבל הרובוטריקים משתייכים לקטגוריה אחרת לחלוטין בעניין זה. מצד שני צמד סרטי הרובוטריקים האחרונים (והגרועים ביותר מבין הארבעה שיצאו עד כה) חצו את רף מיליארד הדולר בעולם. אז לכו תבינו.

כשהתבשרו שפאראמונט החליטו ליצור יקום שלם שיתבסס על הסרטי הרובוטריקים ושכרו צוות כותבים חדש בראשות עקיבא גולדסמן, זה לא בישר על גדולות. עם הזמן הצטרפו שמות נוספים לפרויקט המעניין של פאראמונט שינסו להוריד את מייקל ביי וסטיבן ספילברג לקרקע. על מנת שינמיכו את טון הפיצוצים של כל מה שנראה לעין. 

הראשון שהגיע על מנת לעזור לרובוטריקים לפתח את הדמויות קצת יותר היה רוברט קירקמן מהמתים המהלכים. קירקמן בעל ניסיון מפרויקטים עתירי תקציב אחרים שיכולים להיחשב כמשהו איכותי שאפשר לראות. הסופרסטאר השני שסגר השבוע הוא סטיבן ס. דינייט שהצטרף לצוות שיעבוד על פרויקט יקום הרובוטריקים. מי שלא מכיר את דינייט אפשר לציין שהוא היה האיש מאחורי ספרטקוס המצוינת של רשת סטארז ולאחרונה הוא יצר עבור מארוול ונטפליקס את אחת היצירות היותר טובות ביקום מארוול הנוכחי - דרדוויל. בעברו אפשר לציין שהוא עבד על באפי ציידת הערפדים, אנג׳ל וסמולוויל.

דינייט אף פעם לא פחד מאתגרים ואף חטף הרבה אש בזמנו על הערום והאלימות המופרזת כביכול של ספרטקוס . אבל הפיכת הרובוטריקים לסרטי איכות זאת בהחלט משימה לא פשוטה במיוחד אחרי השחיטה שביצע בהם מייקל ביי. הרבה מחובבי הסדרה המצוירת של שנות השמונים כבר הרימו ידיים אבל דינייט וקירקמן יכולים בהחלט להחזיר את הכבוד הראוי למותג שנשחט כליל ע"י המבקרים. הצרוף של דינייט יכול לתת לנו אינדיקציה לגבי הסרטים הבאים בסדרת הרובוטריקים. קשה להאמין שאפשר להפוך את הסרטים הבאים לאפלים יותר (כמו שדינייט אוהב לעשות ברוב הפרויקטים שלו) אבל ניתן לצפות לכתיבה הרבה יותר טובה של עלילת הסרטים (אחרי הכול אין לאן לרדת) ונצפה לראות דמויות אנושיות שיראו חשובות הרבה יותר יחסית למה שראינו עד כה מארבעת הסרטים הראשונים.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א