התקציב של סרט גמביט נחשף



חדשות סרט גמביט

אקס מן העתיד שהיה נתן חיים מחודשים לסרטי הקומיקס של אופני פוקס. אחרי הכישלונות (הפיננסיים) של סרטי ארבעת המופלאים ומכת המחץ שפוקס ספגו עם סרטי וולברין המקור ואקס מן המפלט האחרון, אולפני פוקס יכלו להתחרות רק עם אולפני סוני עם הקטסטרופה שנקראת ספיידרמן. מנגד העתיד שהיה הפך להצלחה כל כך גדולה שההתרגשות של האולפנים נתנה אור ירוק לסרט המשך אקס מן אפוקליפסה שאמור להיות גדול עוד יותר מאקס מן העתיד שהיה. בנוסף פוקס אישרו שני סרטי מקור נפרדים שיתמקדו בדמויות אקס מן נוספות: דדפול וכמובן גמביט. יש גם את האתחול של סרטי ארבעת המופלאים אבל כולנו יודעים שהם הולכים להיות כישלון צורב לכן נתעלם מהם בפוסט זה. אם אתם רוצים לקרוא על הקטסטרופה המתקרבת של ארבעת המופלאים אתם מוזמנים לבקר כאן - ארבעת המופלאים והבעיות שבדרך.


אנחנו כבר יודעם ש צ'נינג טאטום הולך לגלם את המוטנט בסרט הקרוב. טאטום מחליף את טיילור קיסטץ' שגילם את דמותו של גמביט בוולברין המקור. ואם כבר וולברין המקור, נראה שבפוקס החליטו למחוק את עלילת אותו הסרט מזיכרוננו ויהיה מעניין לראות מה יעשו עם גמביט בסרט הקרוב. 

דיווח חדש של Comicbook חושף את תאריך תחילת צילומי הסרט אבל יותר מזה חושף בפנינו נושא הרבה יותר חשוב - תקציב הסרט. לחברת Louisiana Economic Development יש אתר Fast Lane בו מפורסמים כל הפרויקטים שמצולמים במדינה (לואיזיאנה). באותו אתר מפורסם התקציב המוערך של סרט גמביט הקרוב, תקציבו של גמביט הוא בסדר גודל של 154,975,309$. הפקת הסרט תתחיל ב 13 לאוקטובר 2015. ההפקה תסתיים ב 12 לפברואר 2016. מה שמשאיר לסרט כשמונה חודשים עד ליציאתו לקולנוע באוקטובר 2016.

סרט גמביט נראה בעיני רבים כמשהו צדדי שיוסיף ערך מוסף לסרטי אקס מן. ובדומה לסרט דדפול , ציפינו שהתקציב של גמביט יהיה דומה לדדפול. החשיפה של התקציב העצום שגולש מעבר ל 150 מיליון בא להצהיר כוונות. תחשבו שאקס מן העתיד שהיה עם תקציב של 200 מיליון היה אחד מסרט גיבורי העל היקרים בהיסטוריה. גמביט עם תקציב של 150 מיליון ממש לא רחוק מה 200 מיליון של אקס מן העתיד שהיה. 

תג המחיר מוכיח שבפוקס בונים חזק מאוד על הצלחת הסרט, מה שאומר שאנחנו הולכים לקבל הרבה מאוד סצנות פעולה מושקעות ורוב הסיכויים שנקבל כמה מוטנטים מסרטי אקס מן אחרים שיקפצו לביקור, ואולי גם רוג של אנה פאקווין תפתיע את כולנו (אותה עדיין לא החליפו). 
בגלל שאין לנו שמץ של מושג לגבי עלילת הסרט אנחנו יכולים להסיק ממיקום צילומי הסרט (לואיזיאנה) שנקבל סיפור מקור מורחב לדמותו של גמביט ונבין איך הוא יתחבר לשאר סרטי פוקס ביקום החדש אותו הם מנסים ליצור.

תאריכים (ארה"ב) סרטי גיבורי על של פוקס

ארבעת המופלאים - 7 לאוגוסט 2015
דדפול - 12 לפברואר 2016
אקס מן אפוקליפסה - 27 למאי 2016
גמביט - 7 לאוקטובר 2016
וולברין 3 – 3 למרץ 2017
ארבעת המופלאים 2 – 9  ליולי 2017
סרט אקס מן לא ידוע (אקס פורס) 13 יולי 2018

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א