הוכחה לחזרתו של ג'ון סנו לעונה השישית של משחקי הכס


האם ג'ון סנו קם לתחיה בעונה השישית של משחקי הכס

העונה החמישית של משחקי הכס אופיינה יותר מכל בכל הלחימה של קוראי הספרים נגד צופי הסדרה. בזמן שהסדרה סטתה מחומר המקור קוראי הספרים שיחררו קיטור על יוצריה בזמן שצופי הסדרה המשיכו ליהנות מרגעי שוק שזעזעו אותם עד העצם. הרבה דברים אפשר להגיד על העונה החמישית של משחקי הכס אבל הסיום בו אנו רואים את חביב הקהל ג'ון סנו (ג'ון שלג) נדקר למוות סיפקה את הסחורה. צופי הסדרה קיבלו את מנת השוק השנתית שלהם וקוראי הספרים קיבלו (פחות או יותר) את הסצנה הטראגית לה הם ציפו בקוצר רוח.
אחרי העונה החמישית של הסדרה דבר אחד ניתן להגיד בברור, אף אחד משני המחנות לא ממש יודע לאן מועדות פני הסדרה בעונה השישית. העונה החמישית של משחקי הכס הצליחה להשיג את הספרים ונכון לעכשיו גם קוראי הספרים לא ממש יודעים מה יבוא בהמשך. וכאן נכנסות כל הספקולציות לפעולה. כבר שנים קוראי הספרים האמינו שנוכחותה של מליסנדרה בחומה היא משמעותית בגלל שהיא מסוגלת להחזיר את המתים, ובמקרה מיוחד זה – את ג'ון סנו. ולא במקרה מליסנדרה (בסדרה) זנחה את סטאניס בסיום העונה כדי לחזור לחומה.

כעת כשצילומי העונה השישית של משחקי הכס התחילו בבלפסט אירלנד. התיאוריה של התחייה המחודשת של ג'ון סנו תופסת תאוצה. למה אתם שואלים בגלל שקית הרינגטון נראה מגיע לקריאה הראשונית של התסריט בבלפסט. אם זה היה מגיע ממקור מפוקפק אחד אפשר היה להחליק את העניין ולשכוח מהסיפור. הידיעה מגיע מצמד מקורות :  Watcher on the Wall ו-  Winter Is Coming. 
על תפתחו את בקבוקי השמפניה בגלל שאם נתבסס על מה שקרה בשנה שעברה עם צ'ארלס דאנס (טיווין לאניסטר) שמת בסיומה של העונה הרביעית והגיע לצילומי הלוויה (בזמן שכולנו קיווינו לקבל פלשבקים של האיש והאגדה).
הפעם אנחנו נזהר וישנם 3 אפשרויות לנוכחותו של חביב הקהל בסט הצילומים:
  • צילומי סצנת הלוויה (בדיוק כמו שהיה עם צ'ארלס דאנס).
  • תחיה מחודשת של ג'ון סנו, בעזרתה האדיבה של מליסנדרה.
  • הופעה בסצנות של פלאשבקים.

נחדד את האפשרות השלישית. אנחנו כבר יודעים שההפקה חיפשה מיקום לצילום סצנת Tower of Joy  ושחקן לתפקיד ארתור דיין. ארתור דיין להזכירכם היה אביר משמר המלך שנהרג ע"י נד סטארק והולאנד ריד בסיום המרד של רוברט באראתיאון בזמן שהוא הגן יחד עם צמד אבירי משמר המלך על ליאנה סטארק. מצד שני ציפינו לפלאשבקים בעונה החמישית, והפלאשבק היחיד שקיבלנו היה של סרסיי עם מגי הקרפדה, הסצנה הייתה מצוינת אבל היא הייתה הפלאשבק היחיד. 

לסיכום חייבים לציין שהכול ספקולציות ואי אפשר לדעת מה בדיוק מחכה לנו בהמשך. כמי שקרא את הספרים אני חייב להודות שאחרי העונה החמישית (והמזעזעת למה? תקראו את הביקורת שלנו כאן - ביקורת משחקי הכס עונה 5) של הסדרה אני לא יכול לחכות לעונה השישית של משחקי הכס. תהיו חזקים נשארו לנו רק איזה 9 חודשים לחכות לעונה השישית של משחקי הכס.

אאא יש גם את האפשרות שג'ון שלג יחזור בתור White Walker כמו שמתואר בתמונה הבאה, אם הוא ישחוט את הילד המעצבן אולי, אין לי שום בעיה עם זה.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א