איירון פיסט , דרדוויל ומה שביניהם


האם למארוול / נטפליקס יש בעיות ביצירת סדרת איירון פיסט

העונה הראשונה של דרדוויל ברשת נטפליקס הייתה משהו ייחודי שהצליח מעבר למצופה. דרדוויל הצליחה להוכיח לחובבי הקומיקס שמארוול במתכונתה הנוכחית מסוגלת לשנות פאזה ולהפסיק ליצור סרטים / סדרות ילדותיים ברוח דיסני. עם דרדוויל מארוול הציגו מוצר לקהל הרבה יותר בוגר כשלא חסכו בדם ואלימות. אנחנו כבר יודעים שהמעניש אותו יגלם ג'ון ברנת'אל (המתים המהלכים) יופיע בעונה השנייה של דרדוויל, אבל חוץ מהמעניש אנחנו נקבל דמויות נוספות שיש למארוול להציע במתכונת של סדרות  נטפליקס נוספות כמו: לוק קייג׳, ג׳סיקה ג׳ונס ואיירון פיסט ( Iron Fist ). בזמן שישנה התקדמות משמעותית בכל הנוגע לצמד הראשון של הסדרות נראה שאיירון פיסט נקלע לקשיים.

ההתלבטות העיקרית של מארוול / נטפליקס בעניינו של איירון פיסט היא שהצמד חמד לא ממש התאפסו על עצמם ולא בדיוק יודעים מה הם רוצים לעשות עם הדמות. יש הטוענים שצמד החברות שכרו שורה ארוכה של כותבים שתפקידם העיקרי בשביל ההתחלה הוא לזרוק רעיונות לאוויר ולנסות לבחור משהו שיצליח לספק את קהל הגיקים ברחבי ארה״ב . נראה שמארוול / נטפליקס עדיין לא מצאו את מה שהן חיפשו עד כה והבעיה המשמעותית שעומדת בפני מארוול / נטפליקס הוא האלמנט המיסטי שעומד מאחורי איירון פיסט.

בגלל האינפלציה של הכותבים (או לשם התחלה זורקי רעיונות) ישנם הצעות רבות ומשונות שעומדות על הפרק הבעיה שכל אחד מושך לכיוונו שלו ואין הסכמה. במארוול עדיין לא יודעים איזה כוחות הם הולכים לתת לאיירון פיסט. אם ניקח את עונתו הראשונה של דרדוויל לשם השוואה, היתרון המשמעותי של דרדוויל על פני כל הסרטים והסדרות של מארוול עד כה שהיא לא הציגה שום דבר מיסטי או קוסמי לגבי דמותו של הגיבור. היא הייתה מציאותית ועם רגליים על הקרקע, אם זה בעלילה שניסתה לטשטש כמה שיותר את חושיו המחודדים של הגיבור ואם זה בקרבות המגע מלא אותם הוא ניהל עם אויביו. אז נכון שאיירון פיסט הוא לא דרדוויל ויהיה קצת יותר קשה להוריד גם אותו למציאות כמו את דרדוויל אבל עדיין צריך לשמור על אותה תבנית שעבדה כל כך טוב עבור דרדוויל. 
איירון פיסט הוא בראש ובראשונה אמן לחימה אבל הוא גם דמות שהתנסתה באלמנטים מאגיים. הדמות מסוגלת לרכז את הצ׳י לתוך אגרופו, מה שמאפשר לו ליצור מכת אגרוף על אנושית . אז נכון שאם בנטפליקס ירצו לשמור על תבנית מציאותית כמו שהם עשו בדרדוויל יהיה להם קצת יותר קשה להסביר את האגרוף הזוהר של איירון פיסט. מצד שני בלי אותו אגרוף קוסמי דני ראנד הוא לא איירון פיסט אלה עוד אמן לחימה שלא בולט בשום דרך מהשאר.

אנחנו יודעים שהצילומים של העונה השנייה של דרדוויל כבר החלו. ג׳סיקה ג׳ונס נמצאת בשלבי הפקה מתקדמים ולוק קייג׳ נמצא בשלבי כתיבה. הבעיה שעם האי וודאות מאחורי הקלעים של איירון פיסט כנראה יהיה קשה מאוד לראות את הסדרה עולה לאוויר ב 2016 כמו שזה תוכנן במקור.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א