המלצות לקיץ: סרטים חדשים בקולנוע לקיץ 2015


סקירת סרטים חדשים לקיץ 2015

כשלאנט מן ולארבעת המופלאים יש שליחות קטלנית בפארק היורה, הקול בראש אומר לכם: סרטים חדשים בקולנוע!
להיות הכי בנאליים ולספר לכם שכמה שהקיץ הזה יהיה לוהט, הסרטים יהיו אפילו יותר לוהטים? כי זאת האסוציאציה המתבקשת של כל מי שכותב על סרטים בקיץ הזה ותכל'ס זה לגמרי נכון. הקיץ הזה האולפנים מתעלים על עצמם עוד יותר ומבטיחים לכם שבדילמה הקבועה בין להישאר בבית ולנוח או לצאת לסרט, ממש כדאי לכם לבחור באפשרות השניה. רשימת סרטים חדשים בקולנוע שאתם חייבים לעצמכם לסמן שראיתם.

חם בקיץ הישראלי, חום כזה שסובלים ממנו גם אם השהיה שלכם בחוץ מסתכמת בלצאת ולהיכנס מהרכב לבניין וחזרה. ימי העבודה מרגישים ארוכים יותר וקשה להתמודד עם החשק הבלתי נשלט פשוט לצאת לחופש. אבל בין אם אתם בחופש או עובדים כל הקיץ, אין כמו לחזור הביתה, להתקלח ו... טוב לכל אחד יש המשך אחר לחלק הזה, אבל אין ספק שאולפני הסרטים השנה עושים השנה מעל ומעבר לעשות את המאמץ שלכם לצאת שוב מהבית. 

כשכל כך נוח לצאת לסרט – אין תירוצים, אין

אצל רבים מאיתנו קיץ מתקשר לסרטים, זה מתקשר ליציאה לחופש, לצורך בניקוי ראש וכידוע - קצת אסקפיזם טהור אף פעם לא מזיק. חוץ מזה ביננו, יציאה לקולנוע זה בדיוק מסוג הבילויים הלא מתישים שלגמרי יכולים לתת טוויסט טוב בסוף היום. בעיקר כשאפשר להזמין כרטיסים מהבית בלי לעמוד בתור, ללכת לאחד ממתחמי הקולנוע הגדולים הנמצאים במרכזי קניות, כמו מתחם יס פלנט חיפה - בקניון סינמול, למצוא חניה בקלות, לעצור לארוחה, להיכנס לקולנוע וקצת, רק קצת לברוח למציאות אחרת. הקיץ הוא לא רק של ילדים, וקיץ 2015 מביא עמו הרבה סרטים חדשים גם למבוגרים. אקשן זה לרוב שם המשחק בקיץ, והקיץ הזה הוא הפנטזיה של אוהבי האקשן.

הסרטים של קיץ 2015

הדינוזאורים נכחדו – הקאמבקים לא!

טריילר: עולם היורה
בניגוד לקיץ של 2014, הקיץ הזה מביא איתו כמה בשורות מעניינות כולל קאמבקים ענקיים מהחיים. כמה ענקיים? ובכן בערך בגודל של טי-רקס וזה די גדול. אחרי 14 שנים של שקט, אחרי סרט ראשון גדול מהחיים וסרטי המשך, הבימאי טרוורו לקח את כריס פראט (שומרי הגלקסיה) ושמר על הפורמט המנצח של סדרת הסרטים שהפך גם את עולם היורה של 2015 לשובר קופות. 22 שנה אחרי הסרט הקודם (גם בעלילת הסרט וגם במציאות), אנחנו חוזרים לאי איסלה נובלר, שהפעם יש בו פארק שעשועים, אלא שבמקביל לפארק יש מי שרוצה לעשות קצת יותר כסף על הדינוזאורים. הכל מתחיל כאשר הדינוזאור ההיברידי ה- I-Rex הנוראית מצליחה להשתחרר. האם יצליחו ללכוד אותה או שמא? אנחנו בטוח לא נגיד לכם.

נמלים – הן תמיד חוזרות בקיץ

טריילר: אנט-מן
אין לנו מושג מה איתכם אבל אנחנו תמיד בעד סרטים של מארוול. קומיקס וגיבורי על תמיד היו שילוב מנצח, זה שילוב עוד יותר מוצלח כשזה על המסך הגדול. מייקל דאגלאס, הזכור כאיש הנמלה לשעבר, חוזר כפנסיונר שעוזר לפושע בקטנה (פול ראד) להפוך לאיש הנמלה הבא, גיבור העל בשבילכם. איש הנמלה הוא לא אחד מגיבורי העל העיקריים, הוא מהשורה השנייה כזה, ודווקא בגלל זה הסרטים על דמות המשנה של גיבורי העל הם דווקא מהסוג המוצלח. אז איך גיבור העל שמקטין את גופו אך מעצים את כוחו יציל את העולם? נו באמת – גם את זה נשאיר בסוד.

למה גיבור על אחד אם אפשר את ארבעת המופלאים?

טריילר: ארבעת המופלאים
ואם אנחנו כבר עם מארוול, אז אולפני פוקס מביאים השנה עוד שלאגר קומיקס שבטח יתפוס רבים – ארבעת המופלאים. אתם לא באמת צריכים להכיר את חוברות ארבעת המופלאים כדי להנות מהעלילה. זה סרט פנטזיה, אקשן, המשלב אנימציה ממוחשבת ואפקטים מטורפים. מה קורה לארבעה אנשים שמועברים ליקום מקביל ומוזר דמוי מדבר שמשנה את צורתם הפיזית בצורה די מעוררת תדהמה ומעניק להם כוחות על-אנושיות? האם הם יצליחו לפעול ביחד כדי להציל את העולם מידי חבר לשעבר שהפך לאויב? 

הקול בראש אומר לכם ללכת לקולנוע

טריילר: הקול בראש
אבל בכל זאת אם הגענו לקומיקס בואו שניה נתפנה גם לאנימציה. עזבו שהקול בראש הוא סרט לכל המשפחה, הוא לגמרי סרט לכל אחד ואתם חייבים לעצמכם הקיץ גם את הבטחה הגדולה של אולפני פיקסאר – הקול בראש. אנחנו לא נוהגים לעשות ספוילרים לסרטים, אבל בקטנה -  העלילה מתמקדת בריילי, ילדה שבחוסר רצון עוברת עם משפחתה לעיר אחרת בעקבות עבודתו של אביה. עד כה, די סטנדרטי, אך כאן מגיע הטוויסט המקסים של הסרט הזה, שמראה לנו הצופים את "מפקדת הראש" של ריילי ושל הוריה, המקום במוח שבו כל הרגשות והמחשבות שלהם, מאוירים כשלל דמויות שונות, מנסים להתמודד עם החלטות וסיטואציות. איך נסכם? זה מרגש ולגמרי יוצא מתוך הקופסא אבל תכל'ס נשאר בתוכה. לגמרי.

כשמשחקי הכס פוגשים את שליחות קטלנית

טריילר: שליחות קטלנית ג'נסיס 2015
אז שוורצנגר הוא כבר לא מושל אלא כוכב אקשן שחוזר בקאמבק של סדרת אקשן, זה צריך להיות טוב. בטח אם הגיבורה הפעם היא לא אחרת מאשר ח'אליסי ממשחקי הכס והבימאי הוא אלן טיילור, הבימאי של – נו מה? משחקי הכס. הפעם אנחנו ב-2029 וג'ון קונור עומד בפני מתקפה ענקי נגד סקיינט ונשק מכונת הזמן שלהם בלוס אנג'לס. צריך לחזור אחורה בזמן ל- 1984 כדי להציל את שרה קונור מעוד ניסיון התנקשות אבל בדרך קורה גם משהו ב- 2017. זהו. לא נגיד יותר. אבל אם אתם רוצים אקשן – אקשן זה לגמרי מה שתקבלו.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א