ארנולד שוורצנגר מתפנה לעבוד על האגדה של קונאן


האגדה של קונאן

אחד הפרויקטים היותר מרתקים שיש לארנולד שוורצנגר בעתיד הקרוב הוא סרט קונאן נוסף - האגדה של קונאן (The Legend of Conan). בגלל ששליחות קטלנית ג'נסיס (Terminator Genisys) נכנס לישורת האחרונה של הקרנות ועבודות יחסי הציבור ארנולד סוף סוף התפנה לדסקס לגבי הסרט המצופה הבא בסדרת הסרטים של קונאן - הלוחם הברברי. למי שגדל על צמד הסרטים הקודמים בסדרה זוכר שבסיום קונאן המשמיד (Conan the Destroyer) המלכה ג׳נה (אוליביה ד'אבו) הציע לקונאן את האפשרות לשלוט ביחד בממלכתה, קונאן סירב באלגנטיות ואמר שהוא מוכרח ליצור ממלכה משלו. בסיומו של הסרט הראשון - קונאן הברברי (Conan the Barbarian) אנחנו רואים את קונאן המבוגר והמזוקן אבל גם עייף ומתוסכל יושב על כס המלכות. אני לא יודע מה אתכם אבל אותה סצנת אפילוג נכרתה בזיכרוני ותמיד רציתי לדעת את הדרך אותה עושה קונאן לאותו כס מלכות. נראה שאני לא היחיד וגם ארנולד רוצה לספר את אותו הסיפור.

Conan the Barbarian (1982 film)
Conan the Barbarian (1982 film) (Photo credit: Wikipedia)
בראיון לנרד-רפורט ארנולד התייחס לאגדה של קונאן :

"קיוויתי לעשות סרט נוסף ורציתי שהסיפור יתמקד בקונאן שכבר נמצא בעמדת כח תקופה ארוכה, ואז ויתרתי על הכל ופרשתי ממשחק.כל הרעיון משך אותי ואז כמובן הוא מתבקש לחזור בגלל שקורים ארועים מצמררים בממלכתו  ואז מתחיל הקרב"

ארנולד ציין שהתסריט לסרט יצא מצויין אבל היה צריך מקצה שיפורים קלים. 
עכשיו כשארנולד מסיים את עבודת יחסי הציבור לג׳נסיס הוא יקדיש יותר תשומת לב לקונאן החדש. שוורצנגר לא אוהב להתפזר ומקדיש את כל כולו לפרויקט אחד בודד פר תקופה, נראה שתקופתו של קונאן מתקרבת אלינו בצעדי ענק.

צילומי האגדה של קונאן יתחילו בסוף 2015

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א