האם זינה הנסיכה הלוחמת חוזרת לטלוויזיה ?


האם זינה חוזרת ?

לוסי לולס בת ה47 אמורה לחזור לטלוויזיה בסדרה החדשה אש נגד צבא האופל או בשמה המקורי של הסדרה Ash vs Evil Dead. לולס שזכתה לתהילת עולם בסדרות טלוויזיה גדולות כמו בטלסטאר גלקטיקה האיכותית וסדרת ספרטקוס דם וחול המדממת, זכורה לרובנו בזכות דמותה של זינה אותה היא גילמה בין השנים 1995-2001 בסדרת הטלוויזיה זינה הנסיכה הלוחמת.
Xena, holding her chakram
 (Photo credit: Wikipedia) לוסי לולס בתפקיד זינה הנסיכה הלוחמת
אחרי כל כך הרבה שנים לוסי לולס הביאה את הרצון ולחזור לדמות כדי לתת מחווה לנסיכה הלוחמת בסרט טלוויזיה. בראיון אותה היא נתנה ל - Den of Geek היא אמרה: 
 " אני כבר ניסיתי להרים את הכפפה, למעשה, הצופים באמת רוצים את זה, ופגשתי כמה אנשים שמימנו פרויקטי המונים לכמה דברים, ואני בדעה ש - למה שאנחנו לא נעשה את זה? "
כל הנושא כמובן לא יכול להתקדם לשום כיוון מעשי עד שהמלחמה על נושא זכויות היוצרים תסתיים. ובגזרה הזאות אין חדש.
" זה עניין של מי מחזיק בזכויות לזינה. אבל זה עדיין יהיה מגניב לעשות את זה שוב עם רנה (אוקונור), איתי, טד (ריימי), וברוס (קמפבל). זה יהיה משהו נחמד "
Xena with Gabrielle.
 (Photo credit: Wikipedia) זינה וגבריאל
אם מתעלמים לרגע מהנושא של זכויות היוצרים יש את העניין הקטנטן והוא שבסיום הסדרה זינה נהרגה. ולא רק שהיא מתה, אם נחדד את העניין הראש אמר שלום ולא להתראות לגוף.
" אז מה? טכנית (לולס מגחכת). "אף אחד לא באמת מת! נדביק לה את הראש בחזרה, זה יהיה קצת רופף, נוסיף את המצב רוח העצבני בגלל שהיא הייתה בקבר במשך 20 שנים, והנה קיבלנו את Mojo של זינה בחזרה, ונלך להציל את העולם בדרך כלשהי "
בואו נודה שדמותה של זינה מתה כמה פעמים בזמן ריצת הסדרה, כך שזאת לא הולכת להיות משימה קשה מידי כדי להחזיר אותה לחיים. אבל כמו שלולס בעצמה ציינה, אי אפשר לעשות יותר מידי עד שנושא זכויות היוצרים יתבהר.

מה איתכם הייתם רוצים לראות את זינה הנסיכה הלוחמת חוזרת לסיבוב נוסף ?

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א