ביקורת פיילוט - לוציפר


הפיילוט של לוציפר

חייבים להודות שעוד לפני שצפינו בטריילר או בפיילוט עצמו סדרת לוציפר סומנה על ידנו כהבטחה גדולה.כל נושא המלאכים / שדים תמיד יקבל מקום בבלוג זה, זהו אחד מז׳אנרי הפנטזיה היותר מעניינים שיש (לפחות בשבילנו). הסדרה מתרכזת בשטן שהחליט שדיי נמאס לו מהגיהינום והוא רוצה שינוי אווירה. לוציפר החליט לקחת חופשה בלתי מוגבלת בזמן, ואת זמנו נכון להיום הוא מעביר בעיר המלאכים לוס אנג׳לס.

Official Trailer | Season 1 | LUCIFER

התרשמות מפרק הפיילוט של לוציפר
ללוציפר כישרון נדיר הגורם לבני האדם לחשוף בפניו את סודותיהם ותשוקותיהם הכמוסים אותם לא היו מגלים לאף אחד. גיבורנו מסתקרן כאשר הוא נתקל בשוטרת יפהפייה שלא נופלת תחת קסמיו. במהלך חקירת רצח מקומית גיבורנו לא מצליח להבין את הסיבה בגללה כישרונו הייחודי לא עובד על השוטרת. כאשר על הדרך הוא גם עוזר לה בפענוח רצח בו הוא היה עד.

בניגוד לצמד הפיילוטים אותם ביקרנו ביומיים האחרונים, לוציפר בהחלט נמצאת ברמה אחרת לחלוטין. לסדרה עלילה מרתקת עם נגיעות של מסתורין אפל שגורם לצופה להמשיך לצפות. צמד הדמויות הראשיות יוצרות שיתוף פעולה מרתק על המסך ובניגוד לסדרות אחרות יש כאן משהו מושך בנוסף למראה הוויזואלי של הדמות הנשית בסדרה. לוציפר הוא סוג של מאצ'ו טיפוסי שאומר מה שכל גבר חושב לעצמו בפנים ולא מתבייש בזה. הוא אוהב נשים וממש לא אוהב ילדים, הוא צוחק על בני האדם אבל עושה את זה בסטייל. רוב הזמן לורן גרמן מצליחה להעמיד את לוציפר במקום ובדרך יוצרת דינאמיקה מעניינת עם גיבורינו.

לוציפר הצליחה לעמוד בציפיות וכנראה תהיה אחת מהפתעות הנעימות של עונת השידורים בארה"ב ב 2016

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א