משחקי הכס עונה 6 - פרטי עלילה נוספים מסט הצילומים בג'ירונה


מה מחכה לנו בעונה 6

אחרי סיומה של העונה החמישית שהשיגה את עלילת הספר האחרון עד כה בסדרת הספרים של שיר של אש ושל קרח. אנחנו לא ממש יודעים מה הולך לקרות בספרים הבאים ואין לנו שמץ של מושג מה יקרה בעונה השישית של הסדרה. סדרת הטלוויזיה התחילה לסטות באופן משמעותי מעלילת הספרים ונראה שהצמד הולכים בכיוונים שונים לחלוטין. זה לא ממש משנה עבור חובבי הסדרה והספרים, למרות שחובבי הספרים לא קיבלו יפה את השינויים הקיצוניים שבוצעו בעונה החמישית של משחקי הכס. ובכל זאות נראה שהם עדיין יצפו בעונה השישית רק כדי לקבל מידע כלשהו על מאורעות הספר הבא בסדרה – "רוחות החורף". זאת הסיבה שצילומי העונה השישית של משחקי הכס זוכים ליחס הרבה יותר רציני הפעם. כל השרופים של סדרת הספרים ועם נוסיף אליהם את צופי הסדרה של HBO מנסים להשיג פרטים חדשים שישפכו אור על עלילת הסדרה בהמשך, כי ממש אין להם כוח לחכות אביב 2016. 

נכון להיום מתפרסם באתר Los Siete Reinos שישנה סצנה מרכזית שמצולמת בימים אלה בג'ירונה בה פרש מלווה בצבא דוהר ברחובות מעלה המלך שמאופיינת כסצנה מאוד חשובה בעונה השישית לפחות עד כה. כרגע ישנה ספקולציה מעניינת לגבי זהות הפרש והסיבה לאירוע כולו. הפרש הוא ג׳יימי לאניסטר מלווה בצבא חיילי טיירל שצועדים לקראת עימות עם מנהיג כת השבעה לגבי שחרורה של מרג׳ורי טיירל. מה שקורה בהמשך הוא מעניין הרבה יותר. העימות נחסך מאיתנו ומרג׳ורי משוחררת ללא מאבק. נראה ש High sparrow גם יודע לשחק את המשחק בגלל שהוא כנראה המיר את מרג'ורי וקירב אותה לדת, מה שהופך אותה לסוג של לאנסל 2.

קשה להבין אם מרג׳ורי מזייפת רק כדי להשתחרר מהשבי או שהיא באמת נשברה. בכל מקרה קוראי הספרים יחוו שינוי נוסף על בשרם שימשיך לתסכל אותם. אם קראתם את הספרים אתם יודעים שמרג'ורי בכלל לא נמצאת בשבי אחרי ששוחררה עוד לפני סרסיי וג'יימי נמצא בשבי ליידי סטונהארט בנהרן (למרות שיכול להיות והוא שרד את נהרן והספיק לחזור למעלה המלך). 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א