אנה פאקווין תחסר בסרט גמביט


נראה שאנחנו לא נקבל את רוג בסרט גמביט

בשנים האחרונות פוקס הכינה את הקרקע לקראת התרחבות היקום הקולנועי של הקומיקסים של מארוול שנמצאים ברשותה. כבר כמה שנים שאולפנים יוצרים סרטי אקס מן מצליחים יותר ומצליחים פחות, לאחרונה הם נכשלו כליל עם סרט ארבעת המופלאים שהיה אמור היה להיות חלק חשוב מאוד בייקום של אולפני פוקס.
animated rogue from the x men which we wont see in the 2016 gambit film
רוג מחשבת מסלול מחדש
Credit - ArcosArt
כישלונו של הסרט מציב את פוקס במקום ממש לא נעים בגלל סימני השאלה שהכישלון יצר בשביל האולפנים. נכון להיום לפוקס ישנם עוד 2 סרטים בקנה שאמורים לתת רוח גבית לייקום החדש. סרט דדפול שנראה כמו משהו מאוד שונה ומאוד מבטיח וסרט גמביט שספג מכה קשה כאשר איבד את הבמאי המיועד שלו. אבל זה עוד לא הכל, חדשות לא כל כך טובות (לפחות לדעתנו) מכיוון הספינוף של צ'נינג טאטום בגלל שאנחנו לא נראה בו את אנה פאקווין.
אני לא יודע איך אפשר ליצור סרט גמביט ללא הנוכחות של דמותה של רוג. טוב הגזמתי קצת, זה אפשרי מאוד אבל מה שרציתי לציין זה שרוג היא חלק חשוב מאוד בעולמו של גמביט. פאקווין ציינה בעבר שדמותה של רוג לא ממש מיצתה את הפוטנציאל בארבעת סרטי אקס מן עד כה בהם היא הופיע. אנשים רבים קיוו שסרט גמביט ייתן סוף סוף לדמות העוצמתית הזאות את זמן המסך המספק, להיות מוצגת כמו שצריך בייקום של אקס מן. בעייתה העיקרית של רוג שבסרטי אקס מן הקודמים היא שפאקווין התקשתה לבלוט בגלל כמות הכל כך גדולה של דמויות מרתקות. סרט גמביט יכול היה להיות פלטפורמה מצויינת עבורה בגלל שבזמן שטאטום אמור לגלם את התפקיד הראשי רוג היתה יכולה לקבל מספיק זמן מסך כדי להציג את הדמות הנשית הראשית בסרט. 
לצערנו כל זה לא יקרה בגלל שאנחנו לא נראה את פאקוין בסרט גמביט. בצ'אט רנדומלי בטוויטר אחד מהעוקבים של פאקווין שאל אותה אם היא הולכת להופיע בסרט. תשובתה הקצרה היתה שלילית. 

הציוץ הזה כמובן לא אומר שלא נראה את רוג בסרט. כמו שראינו בחודשים האחרונים פוקס מחליפים את רוב השחקנים שגילמו את המוטנטים בסרטים המקוריים. חלק מההחלפות מוצדקות בגלל הגיל של חלק משחקנים (פמקה ג'נסן, יו ג'קמן) ואילוצי המסע בזמן לגרסאות הצעירות של הדמויות בעבר. אבל פאקווין שהיא רק בת 33 לא נכנסת לקטוגוריה הזאות לכן החלפתה תיהיה מאוד תמוהה. פאקווין בעבר טענה שהיא תיהיה מעונינת להשתתף בסרטים הבאים של אקס מן בתנאי שידעו לטפל נכון בדמותה של רוג (שלפחות יתנו לה לעוף). נראה שבמקרה זה לפי תשובתה הקרה של השחקנית כנראה הודיעו לה שהיא לא בתוכניות של הסרט וזה כמובן חבל. למרות הטיפול הלקוי של סינגר בדמותה של רוג פאקווין היתה רוג מצויינת ויהיה חבל לראות אותה מוחלפת בשחקנית אחרת במיוחד כשאין בזה שום צורך. יהיה גרוע הרבה יותר לא לראות יותר את דמותה של רוג בסרטים הקרובים. נצטרך להמתין להתפתחויות נוספות ונקווה שבפוקס יתעשתו על עצמם ויקחו את פאקווין בחשבון לפחות לקראת הסרטים הבאים ביקום הקולנועי של אקס מן.

תאריכי יציאה לסרטי קומיקס הקרובים של פוקס

דדפול - 12 לפברואר 2016
אקסמן אפוקליפסה - 27 למאי 2016
גמביט - 7 לאוקטובר 2016
וולברין 3 - 3 למרץ 2017
ארבעת המופלאים 2 - 9 ליוני 2017
סרט אקס מן לא ידוע - 13 ליולי 2018

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א