פרטי עלילה חדשים לסרט וונדר וומן של גל גדות


גל גדות תעשה לנו סיור בכמה תקופות בסרט סולו של וונדר וומן

אחד מהסרטים היותר מעניינים מכיוונם של אולפני האחים וורנר ודי סי קומיקס בעתיד הקרוב הוא סרט וונדר וומן. אז נכון שלפני שאנחנו נקבל את וונדר וומן כל העיניים נשואות לעבר חוליית המתאבדים (יחידת המתאבדים, קשה לדעת איך יעברתו את שם הסרט) שאמור להיות סרט שהוא שונה בתכלית מכל מה שראינו עד כה מסרטי גיבורי על. אבל למרות שחוליית המתאבדים הוא הסרט המסקרן ביותר של אולפני האחים וורנר, כל העיניים נשואות לאחד הסרטים המצופים ביותר של שנת - 2016 באטמן נגד סופרמן שחר הצדק.
כעת מה הפלא שכולם שכחו מסרט וונדר וומן של גל גדות. ראינו את גדות לכמה רגעים בטריילרים של באטמן נגד סופרמן שחר הצדק אבל קשה מאוד להבין איזה סוג של דמות נקבל ביקום החדש הזה של די סי קומיקס. עוד יותר קשה לנבא איזה סוג של סרט אנחנו נקבל מגל גדות ב 2017. מה שמביא אותנו לנקודה מעניינת, באיזה תקופת זמן אנחנו נקבל את וונדר וומן של גל גדות בהזדמנות חייה של השחקנית הישראלית.

דובר רבות על נקודות זמן השונות בהן עלילת הסרט המרכזית אמורה להתרחש. זה התחיל עם ספקולציות של שנות ה 20, בהמשך הגיעו שמועות שהסרט יתחיל את עלילתו במהלך מלחמת העולם הראשונה ויקפוץ להווה. כעת נחשפים פרטים המרמזים שנקבל את שלוש תקופות שונות בסרט הסולו של גדות.
דן גיק מדווחים שישנם שלוש תקופות עיקריות בהן תתנהל עלילת הסרט. המערכה הראשונה תתרכז ב Themyscira ביתן של האמזונות. הנעלם הגדול של המערכה הראשונה הוא שאנחנו לא יודעים איזה תקופה יציגו לנו על האי.בחלקו השני של הסרט אנחנו נתרכז בשנת 1916 במהלך מלחמת העולם הראשונה, ואז לקראת המערכה האחרונה הסרט יקשר את 2 המערכות הראשונות להווה וליתר דיוק למאורעות / תוצאות סרט ליגת הצדק שאמור לצאת כחצי שנה לפני הקרנת וונדר וומן. נושא מסקרן נוסף שהתקשר לוונדר וומן הוא התלבושת שתעבור טרנספורמציה ככל שדיאנה תעבור בזמן בין שלושת התקופות של הסרט.

אם מסתכלים על רשימת הסרטים של האחים וורנר, וונדר וומן הוא לא הסרט הכי מפוצץ. אותנו כישראלים הסרט מעניין קצת יותר אבל גם בלי הנציגה שלנו ביקום של די סי יהיה מעניין לראות איך וונדר וומן תוצג בהופעתה הקולנועית הראשונה.

תאריכים לסרטי די סי קומיקס / האחים וורנר בארה"ב


באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק מגיע ב - 25 במרץ 2016
חוליית המתאבדים יוקרן ב - 5 באוגוסט 2016
וונדר וומן של גל גדות מגיע ב - 23 ביוני 2017
ליגת הצדק, חלק ראשון יוקרן ב - 17 בנובמבר 2017
הברק יגיעה ב - 23 במרץ 2018
אקווהמן ב - 27 ביולי 2018
שאזאם יגיע ב - 5 באפריל 2019
ליגת הצדק, חלק שני נקבל ב- 14 ביוני 2019
סייבורג יפציע ב- 3 באפריל 2020
חיל הפקחים הירוקים יגיע ב - 19 ביוני 2020
הבאטמן עדיין בלי תאריך רשמי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א