המלצה על סדרה הממלכה האחרונה


ההמלכה האחרונה ( The Last Kingdom ) היא העתק מצויין של ויקינגים (במובן החיובי)

אחת מהסדרות היותר מעניינות שהתחילה את שידוריה הסתיו היא ללא ספק The Last Kingdom (או בתרגום חופשי הממלכה האחרונה). הסדרה מבוססת על סדרת הספרים The Saxon Stories של ברנרד קורנוול ולוקחת אותנו למאה התשיעית לבריטניה. בריטניה המפוצלת לאינספור ממלכות קטנות שנופלות אחת אחרי השנייה לפולשים הוויקינגים. 

הממלכה האחרונה - The Last Kingdom

הממלכה האחרונה של רשת בי בי סי אמריקה
במרכז הסיפור אנו פוגשים יורש עצר צעיר שאמור היה למלוך על ממלכת נותמבריה שהייתה ממוקמת בצפון אנגליה ודרום סקוטלנד של ימינו. במהלך אחת המלחמות בין נותמבריה לויקינגים הדנים אביו של אוטרד נופל בקרב והילד נלקח בשבי כדי לחיות עם הדנים. כאשר אוטרד מתבגר ומשפחתו המאמצת נשחטת ע"י משפחת דנים יריבה הוא מוצא את עצמו בבעיה כאשר הוא מופלל ברצח משפחתו המאמצת. הוא מבין שהוא צריך לבנות לעצמו חיים חדשים אבל נלחם באופן מתמיד בתוך עצמו ועם עצמו בגלל שבשביל הדנים הוא בוגד שרצח את משפחתו ובשביל האנגלים הוא ויקינג דני שפלש לארצם. במהלך הסדרה הוא מפלס את דרכו בעולם החדש תחילה בעזרתה הרבה של ברידה חברת הילדות הנעמנה שלו ובהמשך הדרך כשאין לא ברירה הוא נאלץ להתמודד לבדו מול הפוליטיקה של מלך אנגליה התככן.
אם צפיתם בסדרת ויקינגים המצוינת של ערוץ ההיסטוריה האמריקאי אתם תמצאו כאן המון דברים דומים בגלל שצמד הסדרות מתמקדות באותה תקופה בדיוק ואפילו ישנה חפיפה בין כמה דמויות שחלקן מוזכרות ברקע. הסדרה בעלת עלילה מסקרנת דמות ראשית דומיננטית ואם זה לא מספיק מי יכול לוותר על מלחמות ימי הביניים כשהויקינגים נמצאים במרכז העניינים. 

הסדרה היא בת 8 פרקים בלבד ומשודרת כיום בערוץ BBC America

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א