תכירו את סדרת המסתורין החדשה - Colony



האם קולוני (מושבה) תיהיה האבודים החדשה

השנה החדשה בד״כ מביאה איתה כמה סדרות מעניינות שעולות בטלוויזיה האמריקאית בעונת החורף. אחת מאותן סדרות ששוות התייחסות היא Colony או בתרגום חופשי מושבה ( קולוני ). בסדרה החדשה ניתן למצוא 2 פרצופים מוכרים מאוד שלוהקו לתפקידים הראשיים. ג׳וש הולווי הלא הוא סוייר מאבודים ושרה וויין קאליס שהיא לורי מהמתים המהלכים. שני הכוכבים מגלמים זוג נשוי וויל וקייטי בומן, להם 3 ילדים וכל המשפחה מנסה לשרוד במציאות משונה בעיר לוס אנג׳לס שנתונה תחת כוח כיבוש מסתורי, העיר נצורה לחלוטין ותחת משטר צבאי נוקשה. ישנו חוסר בתרופות, מזון וערך במטבעה לא קיים. האזרחים התדרדרו לשיטה הישנה של סחר במצרכים אותם הם מגדלים בבתיהם או דברי ערך על מנת להשיג מוצרים שנעלמו מהמדפים כמו תרופות. תושבי העיר כמעט ולא משתמשים במכוניות, אלה אם כן הם עושים את זה כחלק מעבודה שהוזמנה ע״י המשטר הצבאי.

דמותו של וויל כמו שהיא מוצגת היא של אדם בעל רקע צבאי עשיר. במהלך כל התקופת הכיבוש הוא הצליח לשחות מתחת לעיני המשטר החדש (כל חבריו ליחידה ״הועלמו״ ע״י המשטר) ונראה שהוא זנח את עברו. עד שיום אחד הוא מבין שהוא לא יכול יותר ועושה את המאמץ כדי למצוא מה עלה בגורלו של בנו הצעיר שנחשד כאויב המשטר ומאז נעלמו עקבותיו. וויל מוצא את עצמו במרכז אירוע טרור עליו אחראית המחתרת שמנסה להלחם בכובשים של העיר, מה שמוביל לתפיסתו של גיבורינו. וויל נמצא בין בין הפטיש לסדן ומוכרח לעבוד עבור הכוח הכובש על מנת למצוא את תא המחתרת בזמן שאשתו התמימה עושה את כל המאמצים כדי לעזור לצד השני בלי ידיעת בעלה.

מהפיילוט ניתן לראות שהסדרה היא מספיק מרשימה כדי להמשיך לצפות ולהתמכר. המסתורין מזכיר במידה ניצוצות מאותו מסתורין של אבודים, זה לא במקרה בגלל שיוצר הסדרה קרלטון קיוז היה חלק מצוות שעומד מאחורי אבודים האגדית. ממה שניתן לראות מפרק הבכורה של קולוני הוא שקיבלנו את מנת המסתורין הקטנטנה ונשארנו עם טעם של עוד, יש למה לצפות לקראת העתיד.

קולוני תתחיל את עונתה הסדירה ב 14 לינואר ברשת USA

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א