צמד שחקנים ישראלים מצטרפים לקאסט של משחקי הכס בעונה השישית


כבשנו את הוליווד - זוג שחקנים ישראלים לוהק למשחקי הכס

כידוע לכם אנחנו לא חסידים של הקולנוע ישראלי או הטלוויזיה הישראלית, פירטנו על זה בדף האודות שלנו. את הידיעה הבאה אנו מוכרחים לפרסם בגלל שזה נוגע לאחת הסדרות הגדולות ביותר שרצות היום בטלוויזיה האמריקאית. אנחנו כמובן מדברים על משחקי הכס של רשת HBO. 
וואיינט מדווחים מהערב שצמד שחקנים ישראלים עשו את הבלתי יאומן והצליחו להתקבל לסדרה, והם אפילו יופיע בסדרה כשחקנים (מפתיע אני יודע). הצמד שינסה לעשות כמה שפחות בושות לארצנו הקטנטונת הם : יוסף סוויד ואניה בוקשטיין. אני מודע שלא עקבתי אחרי השניים ואני לא מכיר את הפילמוגרפיה של שניהם. מהפעמים הבודדות שראיתי את שניהם בפעולה זה לא שיש להם פוטנציאל לגדולה. בזמן שכל התעשיה המקומית מהללת את בוקשטיין ללא שום הצדקה (היא בינונית +). הקשר של סוויד למשחק הוא מקרי בהחלט.

בוואיינט מדווחים שהשניים התקבלו לעונה השישית, מה שאומר שאנחנו כבר נראה אותם באביב הקרוב  ב 2016 ברשת HBO (בתנאי שידיעה שוואיינט פרסמו היא נכונה). נכון לרגע כתיבת שורות אלה רק מקורות מידע ישראלים מפרסמים את הידיע, לכן קחו את הפרסום של וואינט בעירבון מוגבל. 

רוב הישראלים בוודאי יקפצו לשמיים וישמחו שהנה כבשנו את הוליווד אבל לפני שכל תעשיית הקולנוע הרדודה שלנו תתחיל לפתוח שמפניות הסבירות שהשניים יופיעו יותר מדקה על המסך שואפת לאפס. אנחנו לא יודעים איזה דמויות צמד השחקנים עומד לגלם אבל אנחנו נזרוק ניחוש פרוע שסוויד יחליף את המחבל הפלסטיני בפראי שתוך 20 שניות יחטוף גרזן לראוש ובכך יהפוך לגופה מספר 22 בפרק 9 של העונה השישית. כאשר בוקשטיין תקבל את תפקיד הזונה הרנדומאלית במירן . 

מה אתם אומרים, כמה זמן מסך השניים יקבלו ? ואיזה דמויות לדעתכם השניים יגלמו ?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א