מי הנבלים שנראה בסדרת אגדות המחר


מי הנבל שחוזר לחיים באגדות המחר

היקום הטלוויזיוני של די סי ממשיך לגדול ברשת CW עם סדרת גיבורי העל החדשה שתעלה ברשת בשבועות הקרובים. אגדות המחר ( Legends of Tomorrow) אמורה לעלות ברשת במהלך חודש ינואר, הסדרה תרכז בכמה דמויות משנה שהופיעו במהלך השנים בסדרות החץ הירוק ובסדרת הפלאש. מה שמעניין הפעם היא שהגיבורים של הסדרה יהיו הגיבורים הקלאסיים אותם כבר ראינו בפעולה וגם הנבלים הקלאסיים שכנראה ישנו את עורם ויצטרפו לצוות. בין הדמויות נראה שוב את האטום, פיירסטור, הקנארי הלבנה, קפטן קולד, היט וואייב, הוקמן והוקגירל. 

במהלך שיתוף הפעולה השנתי בין החץ הירוק לפלאש כבר קיבלנו טעימה של מה שמצפה לנו בגיבורי המחר כאשר התרכזנו בסיפור המקור של הוקגירל והוקמן. כמו כן עשינו היכרות מעמיקה עם הנבל הראשי של הסדרה – וואנדל סאסאג' (קאספר קראמפ). אבל אם חשבתם שאלה הם הדמויות המוכרות היחידות שנראה בסדרה החדשה טעיתם.

בקומיקבוק מדווחים שהשחקן מאט נובל יחזור לייקום הטלוויזיוני של די סי ברשת CW על מנת לשוב ולגלם את את ראס אל גול. אם עקבתם אחרי העונה השלישית של החץ אתם כבר יודעים שראס אל גול של מאט נובל היה הנבל הראשי של אותה עונה. ראס אל גול ניסה להשמיד את סטארלינג סיטי אך נכשל במשימה כאשר אוליבר קווין גרם חיסל אותו. כמו כן לפי הדיווח של CB בנוסף לסבאג' וראס אל גול אנחנו נראה גם את דמיאן דארק (ניל מקדונו).

בגלל שאגדות המחר הולכת להשתעשע עם מסע בזמן, נפתחת כאן פרצה מעניינת עבור .CW הרשת יכולה להשתמש בכל אותם גיבורים / נבלים שמצאו את מותם במהלך השנים האחרונות ביקום הטלוויזיוני של די סי שוב ע"י התרכזות בעבר. וכך היא כנראה הולכת להשתמש בדמותו של מאט נובל (ראס אל גול). אנחנו עדיין לא יודעים אם יציגו לנו את קו הזמן שהיה במהלך העונה השלישית של החץ (בו ראס אל גול נלחם בצוות של החץ) או שנתרכז בעלילה שהייתה לפני כניסתו כל ראס אל גול למערכה עם החץ.

אנחנו יודעים שאחת מגיבורות אגדות המחר היא קייטי לוטץ – הקנרית השחורה שחזרה לחיים במהלך העונה הרביעית של החץ. כבר ראינו את תוצאות הלוואי של אותה חזרה לחיים, עם הרצון להרוג של כל מה שזז ועיבוד הזהות הטוטאלי של שרה לאנס (לפחות לכמה פרקים). אם אגדות המחר תציג לנו בהרחה את מעלליו של ראס אל גול לפני פלישתו לסטארליג כולנו יכולים להרוויח את אחת מקווי העלילה המעניינים שיהיה לסדרה להציע. אם יציגו לנו את מערכת היחסים שהייתה בין ראס אל גול לשרה, נוכל להבין מה בדיוק קרה בין שרה לאנס לבין ראס אל גול בזמן ששרה הייתה חלק מכת המתנקשים שלו. מה גרם לה לעזוב הכול ונוכל להבין איך היא נכנסה ופיתחה מערכת יחסים עם בתו הפחות מוכרת של אל גול – ניסה.

תאריכי חזרה לסדרות די סי ברשת CW

פלאש – 19 לינואר 2016
החץ הירוק – 20 לינואר 2016
אגדות המחר תתחיל את עונתה הראשונה ב 21 לינואר 2016

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א