טריילר צבי הנינג׳ה 2


לסרט צבי הנינג'ה יש טריילר חדש

אפשר היה להגיד הרבה דברים על הסרט הראשן של צבי הנינג׳ה, רובם לא כל כך טובים. ובכל זאת הסרט הצליח לשכנעה את האולפנים ביצירת סרט המשך. אם זה הצבים שנראו כאילו הם על סטרואידים אנאבוליים, רצף עלילתי לקוי, עלילה לא מציאותית בעליל והחוסן של הצבים שהוצגו כחבורת יצורים שבלתי ניתנת לעצירה. כל אלה לא הפריעו לקהל הצופים לנהור בהמוניהם על מנת לצפות באינסוף פיצוצים שסרטיו של מייקל ביי ידועים בהם לשמצה (למרות שביי כאן הוא בסה״כ על תקן מפיק).
הטריילר הרשמי לסרט צבי הנינג׳ה שוחרר ונראה ששום דבר לא השתנה. טריילרים מהסוג של צבי הנינג׳ה תמיד נראים נהדר בקדימונים האלה של 2-4 דקות הבעיות צצות כשאנו כצופים צריכים לצפות בסרט כולו.

צמד האלמנטים היותר מעניינים שמשכו את עיני חובבי הצבים היא ההופעה של צמד הנבלים ביבוק ורוקסטדי בסרט הנוכחי, וחייבים להודות שהחברה האלה נראים כמו צמד חמד שמבטיח ליצור הרבה כאוס. בנוסף לצמד הנבלים גם סטיבן אמל מצטרף לקאסט בדמות קייסי ג׳ונס וכולנו נראה את מייגן פוקס חוזרת על מנת לתת להרבה מאוד גברים משהו לבהות בו בהפסקה בין אינספור הפיצוצים והמרדפים בין הצבים לאויביהם. ואולי באמת נקבל בסרט הזה את השרדר האמיתי ולא מכונה לשליפת סכינים וחרבות אותה ראינו בסרט הקודם.

כל מי שנחשב כג'אנקי כבד של ז׳אנר הפעולה ישמח לקבל את הסרט השני של צבי הנינג׳ה, נקווה שיוצרי הסרט השכילו ויתנו לכל שאר הצופים משהו טיפה מורכב ומעניין יותר לצפות בפעם השניה. 

Teenage Mutant Ninja Turtles 2 Trailer (2016) - Paramount Pictures

Watch the trailer for Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א