סדרת מארוול חדשה בדרך לרשת ABC - Marvel’s Most Wanted


לסוכני המגן יש סדרת ספינוף - המבוקשים של מארוול

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר סדרות קומיקס. משהו שלא ראינו בעבר לפחות לא במימדים כאלה. מארוול הם ללא ספק פורצי דרך בתחום, הרבה בזכות סרטי הנוקמים וכל יקום ה MCU אותו הם יצרו. סוד ההצלחה של מארוול הוא בקישוריות בין הסרטים ההוליוודים אותם אנחנו רואים בקולנוע לבין סדרות הטלוויזיה שרצות במקביל ברשתות השונות, בהן אנחנו צופים על המסך הקטן. אותה קישוריות בין כל הפרויקטים של מארוול היא מצרך נדיר אותו אנחנו לא רואים ביקומים אחרים. אם זה בגלל שדי סי החליטו להפריד בין היקום הקולנועי לטלוויזיוני מנגד נכון להיום לפוקס יש רק את היקום קולנועי.

הסדרה הראשונה של מארוול שעשתה את הספתח למסך הקטן הייתה סוכני המגן, שדי קרטעה בעונתה הראשונה ב 2013. בהמשך הגיע הסוכנת קרטר שהייתה שיפור משמעותי. עם הזמן ראינו את הפרויקטים של נטפליקס (דרדוויל וג'סיקה ג'ונס) תופסים תעוצה עם נקודת מבט שונה בתכלית מכל מה שראינו עד כה ממוצרי מארוול ( אם זה הסרטים והסדרות). 
ניתן להגיד הרבה מאוד דברים על מארוול חלקם טובים וחלקם רעים. אי אפשר לקחת מהם את העובדה שכשצריך הם יודעים לקרוא את המפה ולהשתפר במידת הצורך. העונה הראשונה של סוכני המגן היא דוגמא מצוינת לכך. יוצרי הסדרה זיהו שיש בעייתיות עם הקאסט והגיבו בהתאם, בזמן שקולסון ומיי סיפקו את הסחורה הצוות הצעיר התקשה לתפקד . בעונה השנייה ניתן היה לראות שצוות הסדרה הורחב עם צירופן של כמה דמויות מפתח משמעותיות שאחראיות על השיפור העצום של הסדרה. אם לא ניחשתם על מי אנחנו מדברים הכוונה היא לבובי מורס / מוקינבירד (אדריאן פאליקי) ולאנס האנטר (ניק בלאד). 
פאליקי ובלאד הביאו משהו נוסף לסדרה שהיה כל כך חסר לה. לפני צירופם סוכני המגן נראתה שבלונית שמנסה לשרוד מפרק לפרק עם הברקות מידי פעם שמחברות אותה ליקום הגדול ואז חוזרת בחזרה לבינוניות השבלונית. בלאד ופאליקי הביאו לסדרה את הדינמיקה של עבר בעייתי שהצית מחדש את הרומן בין הדמויות. הנוכחות המאסיבית של פאליקי על המסך כמו שהשתקף בדמותה פלוס הקריזמה ודמותו המשעשעת של בלאד הפכו את הסדרה למשהו שניתן לצפות בו ואפילו לספור את הימים לפרק הבא.

 בשנה שעברה מארוול ו ABC דיברו על האפשרות של סדרת בת נוספת לסוכני המגן - המבוקשים של מארוול ( Marvel’s Most Wanted ). מאז לא יצא עשן לבן כי אנשי המפתח של מארוול רצו לחזק את סוכני המגן על מנת לתת לה סוג של מהימנות עם שמירה על צוות השחקנים שהצליח להרים אותה מהקרשים. נכון להיום כשסוכני המגן רצה עם עונתה השלישית והמוצלחת,  ABC מרגישים בטוחים מספיק עם יצירת אותה סדרה עליה הם דיברו לפני כשנה. פול לי נשיאה של רשת ABC התייחס לנושא וזה מה שהיה לו להגיד:

"אנחנו ללא ספק הולכים לעשות את הסדרה. הכרזתי על הפיילוט למבוקשים של מארוול ( Marvel's Most Wanted )  שהיא סדרת ספינוף ואנחנו ממש אוהבים את התסריט, לדעתנו זאת תהיה הצלחה. אנחנו הולכים לעשות את זה בחודשים הקרובים"

ההודעה הזאות של פול לי אולי מרמזת למה מוקינבירד כמו גם האנטר לא היו כל כך פעילים בחלקה הראשון של העונה השלישית של סוכני המגן. יוצרי הסדרה כנראה הולכים להעביר את 2 הכוכבים שלהם בהדרגתיות לסדרת ספינוף החדשה ועל מנת לראות איך סוכני המגן מתמודדת עם העבידה הם עושים את זה לעט ובעדינות. יכול להיות שהעבודה על סדרת הספינוף כבר החלה וזאת הסיבה שראינו פעילות מדוללת כל כך של פאליקי ובלאד בסוכני המגן העונה.

עם תסריט סביר נראה שלא קשה להבין שלספינוף החדש של מארוול יש פוטנציאל אדיר והיא תהפוך להצלחה נוספת של מארוול. אחרי הכול הם לוקחים את צמד הדמויות שעשו את המפנה בסוכני המגן ונתנו להם סדרה משלהם, הסיכוי לכישלון הוא דיי נמוך.


למה יש לצפות ממארוול בעתיד הקרוב על המסך הקטן:

הסוכנת קרטר עונה שנייה מתחילה ב 19 לינואר ב ABC
סוכני המגן עונה שלישית תחזור ב 8 למרץ לרשת ABC
דרדוויל עונה שנייה תגיע לנטפליקס במרץ
לוק קייג' יגיע לנטפליקס במהלך 2016

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א