האם נראה את ארנולד שוורצנגר מתפנה לעבוד על קונאן הכובש ?


?האם יש התקדמות עם הסרט האגדה של קונאן

בעקבות חוסר ההצלחה של שליחות קטלנית ג׳נסיס, סרטי ההמשך נכנסו להקפאה בלתי מוגבלת בזמן ע״י אולפני פאראמונט. הסרט השני בסדרה אמור היה להיכנס לשלבי הפקה במהלך 2016. מה שפינה לארנולד שוורצנגר את לוח הזמנים לקראת חזרה לפרויקט משמעותי נוסף משנות השמונים העליזות - האגדה של קונאן.

שוורצנגר לא פעם התייחס לנושא והבטיח שהוא רוצה לעשות סרט המשך לקונאן הברברי משנת 1982 (שבויים ע״י ג׳ון מיליוס). הסרט אמור להתעלם מסרט ההמשך קונאן המשמיד מ 1984. כזכור אי שם ב 2011 ג'ייסון מומואה ניסה להיכנס לנעליו של ארנולד בסרט קונאן לא הכי מוצלח וגם מסרט זה יתעלמו בפרויקט החדש.
Conan the barbarian 1982 soundtrack
קונאן הברברי
התסריט לאגדה של קונאן נכתב ע״י כריס מורגן (מהיר ועצבני) ואנדריאה ברלוף והיה מוכן כבר תקופה ארוכה. הסרט אמור היה להתחיל בשלבי הפקה באמצע 2015 אבל שום דבר לא זז ונראה שמאז כולם שומרים על שתיקה. ראיון שארנולד שוורצנגר נתן לאחרונה מאיר אור על הפרויקט. הרדום

קונאן הכובש, בו אני יושב על כס המלכות במהלך כמה עשורים. ואז מגיע התקופה שמנסים להוריד אותי מכס המלכות. אז הסיפור הזה יסופר, והסרט הזה יצולם.


תשימו לב ששוורצנגר מתייחס לסרט האגדה של קונאן בשם אחר - קונאן הכובש. זהו אותו שם לסרט שתוכנן אי שם בסוף שנות השמונים שהיה אמור לסגור את הטרילוגיה של סרטי קונאן

הסיבה לביטולו של קונאן הכובש בשנות השמונים היתה בגלל הבחירה של ארנולד שוורצנגר לפנות לכיוון שונה ולככב בסרט הטורף. הסיבה כמובן נעוצה בחוסר ההצלחה היחסי של קונאן המשמיד שלא זכה להצלחה לה זכה הסרט הראשון. אבל כאן לא נגמר סיפורו של קונאן בגלל ששנה אחרי קונאן המשמיד ראינו את קונאן חוזר לסרט ספינוף של סוניה האדומה וגם בסרט זה המותג לא הצליח להתעלות לגבהים של הסרט המקורי.

נכון להיום כשארנולד פנוי, הוא וכל מי שקשור לסרט קונאן החדש נמצאים במרוץ נגד הזמן על מנת למצוא במאי בעל שיעור קומה שיביים את האגדה של קונאן / קונאן הכובשזה מה שהיה לפרדריק מאלברג (המפיק של הסרט) להגיד על התקדמות בנושא סרט קונאן חדש:

כן, אני וכריס מורגן נפגשים בימים אלה עם במאיים, יש הרבה התלהבות , רבים מהם מכירים את חומר המקור. יש לנו תסריט מצוין ועכשיו אנחנו רק צריכים את הבמאי המתאים.


הרצון הוא ללהק במאי מוכר שינסה ליצור סרט אפי שיציג לצופה הרפתקה בעלת סממנים של קרבות  וכישוף. במילים פשוטות הם ינסו לשחזר את העולם שרוברט האוורד ייצר. הכיוון הוא לנסות ולשכפל את הארץ התיכונה של טולקין כמו שהיא הוצגה בסרטיו של פיטר ג׳קסון בשר הטבעות וההוביט.

היתרון המשמעותי בשחזור המותג הנוכחי (קונאן) בניגוד לסרטי שליחות קטלנית בהם היה צריך ליצור סוג של אתחול מחודש ולתת הסבר סביר לגילו המופלג של ארנולד, כאן פשוט לא צריך לעשות את זה. אותה סצנה עוצמתית בסיומו של קונאן 1982 מציבה בפנינו קונאן מבוגר שינסה לשמר על מעמדו וכאן שוורצנגר בן ה 60 + מתאים כמו כפפה ליד. אנחנו סוף סוף נקבל סרט קונאן שיצא מנקודת הנחה של אותה סצנה מרשימה בסיומו של קונאן 1982.

מה אתם אומרים האם ארנולד שוורצנגר יכול להחיות את אחד מהצלחותיו הגדולות משנות השמונים, במיוחד אחרי חוסר ההצלחה של ג'נסיס ?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א