רשימת סדרות חדשות המתחילות בעונת חורף 2016


סדרות מומלצות - הסדרות החדשות של חורף 2016

כמו בכל שנה תעשיית הטלוויזיה של ארה”ב מבטלת ומפיקה סדרות טלוויזיה שונות. אחת מהתקופות בהן יש בוסט רציני בסדרות החדשות שמגיעות למסך הקטן היא עונת החורף. בפוסט הבא נציג לכם כמה סדרות שעל הנייר נראות מרשימות מספיק על מנת שהן יכנסו לרשימת ההמלצות הפרטיות שלכם ותוכלו להרחיב את רשימת הצפייה הקבוע שלכם. בואו נתחיל:


אגדות המחר – Legends of Tomorrow

אחת הסדרות המעניינות ביותר שמגיע לעונת השידורים הנוכחית היא אגדות המחר, על אגדות המחר פירטנו בהרחבה בעבר בבלוג זה (לדוגמא כאן – מי הנבלים שנראה בסדרת אגדות המחר). אגדות המחר משלימה את צמד סדרות קומיקס של די סי שכבר רצות ברשת CW. האמת שאגדות המחר היא סוג של סדרה שתיתן במה לגיבוריה המשניים של סדרות די סי (הפלאש והחץ הירוק) לעשות משהו עם עצמם. ז׳אנר גיבורי העל הוא כל כך פופולארי שנכון להיום כל מטאטא יורה וזהו סוג של ניסוי כלים עבור CW , למרות שמכל מה שידוע לנו על הסדרה נראית מרשימה בהחלט.
אגדות המחר תתחיל לרוץ ברשת CW ב 21 לינואר

אגדות המחר




תיקים באפילה – The X-Files

בשנים האחרונות רשתות טלוויזיה שונות נוטות להחזיר לחיים סדרות שהסתיימו לפני שנים. לקהל הצופים יש זיכרון קצר מאוד והם תמיד נוטים לזכור את כל מה שהיה מצוין באותן סדרות מופת. תיקים באפילה בהחלט נכנסת לקטגוריה של סדרת מופת אך מי שזוכר מה קרה לסדרה בשנים האחרונות לריצתה יסכים שאיבוד כוכביה המקוריים גרם לטעם מר אצל המעריצים הנאמנים של הסדרה.
בפוקס הבינו שלדיויד דוקובני וג׳וליאן אנדרסון יש חלק משמעותי בהצלחתה של תיקים באפילה. על מנת להחיות מחדש את הסדרה דוקובני ואנדרסון הוחזרו. המיני עונה הקרובה של תיקים באפילה נועדה על מנת לסגור חלק קטנטן מהקצוות הרבים שנותרו פתוחים מאז ריצתה של הסדרה המקורית. בתקווה נקבל קמצוץ מהגאונות אותה חווינו בזמן ריצת הסדרה לפני 2 עשורים.
תיקים באפילה תחזור לרשת פוקס ב 24 לינואר.
טריילר: תיקים באפילה גרסת 2016 מולדר וסקאלי חוזרים לסיבוב נוסף


11.22.63

ג׳יימס פרנקו עושה את המעבר לטלוויזיה. בסדרה 11.22.63 פרנקו יגלם מורה להיסטוריה שנוסע בזמן על העבר על מנת למנוע את ההתנקשות בנשיא ארה"ב ג׳ון קנדי. מעט מאוד ידוע על הסדרה שמבוססת על ספרו של סטיבן קינג בעל אותו השם. ג׳י ג׳י אברהמס הוא המפיק בפועל של סדרת הטלוויזיה בעלת תשעה פרקים (שעה כל אחד) . אנחנו לא נוותר על סדרת מסע בזמן ולפי השמות של האנשים שעומדים מאחורי הסדרה, 11.22.63 אמורה להיות משהו מרשים.
11.22.63  אמורה להגיע לרשת הולו (Hulu ) ב 15 לפברואר.
טריילר: 11.22.63 ג'יימס פרנקו מנסה להציל את ג'ון קנדי

שאנארה – The Shannara Chronicles

אחת הסדרות עליהן עדיין לא דיברנו במגדלור היא שאנארה. הפרויקט השאפתני של רשת MTV אמור לייצב אותה כאחת הרשתות שחייבים לקחת בחשבון. ההשקעה העצומה בסדרה מציגה בפנינו מראה ויזואלי מרשים של אחת הסדרות החדשות המבטיחות של 2016. מנו בנט ( ספארטאקוס ) יככב בסדרה שאמורה להציג לנו את מאבקם של בני האדם והאלפים בעולם פוסט אפוקליפטי בו הם ילחמו נגד כוחות הרשע. ממה שניתן לראות מקטעי הוידיאו ששוחררו עד עתה, הסדרה מזכירה מאוד את הפנטזיה של סרטי שר הטבעות. לא משנה מה תהיה איכותה של הסדרה בסופו של דבר, שאנארה היא אחת מסדרות שחייבים לבדוק השנה.
שאנארה תתחיל את עונתה הראשונה ברשת MTV ב 5 לינואר
טריילר: שאנארה שאנארה - סדרת פנטזיה מרשימה ביופיה


מושבה - Colony

סדרה איתה כבר הספקנו לעשות היכרות בזכות הפיילוט שכבר דלף לרשת. יוצרי אבודים החליטו לקחת את ג׳וש הולווי הלא הוא סוייר מאבודים ושרה וויין קאליס שהיא לורי מהמתים המהלכים על מנת לתת לנו סדרת מסתורין חדשה. במושבה אנחנו עושים היכרות עם העיר לוס אנג'לס שנתונה תחת מצור ( כיבוש ) ע"י כוח מסתורי. תושבי העיר מנסים לשרוד במציאות החדשה. 2 כוכבי הסדרה מוצאים את עצמם עם 2 השקפות עולם שונות ומנוגדות אחת לשנייה ועדיין ממשיכים בחיים הרגילים ועושים הכול על מנת לשרוד וליצור עתיד טוב יותר עבור ילדיהם ועבור העיר כולה. פירטנו בהרחבה על פיילוט הסדרה כאן - תכירו את סדרת המסתורין החדשה – COLONY.
מושבה תתחיל את שידורי עונתה הראשונה ב 14 לינואר ברשת USA.
וידיאו: סדרת מסתורין חדשה קולוני ( Colony ) ג׳וש הולווי ושרה וויין קאליס יקוו להפוך את קולוני לאבודים החדשה

לוציפר  - Lucifer

פרק הפיילוט המרשים של לוציפר דלף לפני מספר חודשים לרשת. ממה שניתן לראות לוציפר יכולה להיות אחת הסדרות המפתיעות של העונה ברשת פוקס. הסדרה מציגה לנו את השטן שמאס בחייו המשעממים בגיהינום. והוא מחליט לקחת חופשה בלתי מוגבלת בזמן בעיר המלאכים. לוציפר מוצג כדמות שאומרת את כל מה שגבר טיפוסי חושב ולא מאז להגיד. גיבורינו הוא בעל כוחות מיוחדים בהם הוא משתמש בד״כ על מנת לקרוא את מחשבותיהם של בני האנוש ולגרום להם לעשות / להגיד דברים אותם לא היו מעזים לבצע לעולם. כשגיבורנו נתקל בשוטרת יפהפייה שמשום מה חסינה לקסמו האישי הוא מחליט להישאר קרוב אליה על מנת לגלות את סוד הקסם ובדרך לעזור לה לפתור חקירת רצח מסתורית הקשורה גם אליו באופן עקיף.
מהפיילוט אותו ניתחנו כאן, ניתן לראות שהסדרה עשויה היטב. לוציפר בעלת רעיון מקורי (עד כמה שאפשר, בסה"כ היא מבוססת על קומיקס), כאשר הדינאמיקה המצוינת בין גיבורי הסדרה מספקת לה עוד אלמנט איכות מרשים. 
לוציפר מגיע לרשת פוקס ב 25 לינואר
טריילר: לוציפר התרשמות מפרק הפיילוט של לוציפר

ביוולף - Beowulf

ביוולף הוא גיבור אגדות נורדי מפורסם שחווה אינספור הרפתקאות בהם הוא הביס מפלצות ולוחמים דגולים. הסדרה הנוכחית היא יותר מחוברת לקרקע ומציגה לנו סדרה המנסה להידמות ויזואלית לויקינגים המצוינת ולממלכה האחרונה המפתיע.
חייבים להודות ששקלנו בכובד ראש אם להוסיף את סדרת בייוולף לרשימה הנוכחית. רצינו להוסיף סדרות מהם אנחנו בהחלט מתלהבים לקראת עונת החורף הקרובה. ואחרי הצפייה בטריילר כמו גם רבע שעה ראשונה של פרק הפיילוט של ביוולף. אי אפשר לפזר את המחמאות אותן חילקנו לויקינגים ולממלכה האחרונה. יכול להיות שהתרגלנו לדברים יותר מידי טובים לכן ביוולף נראית כלא מספיק מרשימה. בכל מקרה ביוולף היא כאן (אנחנו לא יודעים אם היא תישאר) ואתם תשפטו אם מגיעה לה להיות חלק ממרשימת ההמלצות נוכחית .
ביוולף תגיע לרשת Esquire ב 23 לינואר
טריילר: ביוולף ביוולף מנסה להדמות לויקינגים

הזדמנות שנייה - Second Chance

אחת הסדרות החדשות של פוקס שעברה דיי מתחת לרדאר הייתה הזדמנות שנייה ( Second Chance ). רוברט קזינסקי (המוכר לנו מדם אמיתי ופסיפיק רים, והשנה נראה אותו בסרט המצופה של השנה וורקראפט ההתחלה) מגלם את ריי פריצ'רד שריף מחוספס בעברו וקשיש שתיין ורודף נשים ממורמר כיום. ריי בדרכו שלו מנסה לתמוך בבנו (סוכן FBI) על מנת שהוא יצליח לפתור מקרה שנמרח במשך שנה. כשריי עושה צעד נוסף על מנת לעזור לבנו הוא נרצח. באותו הזמן גאון טכנולוגיה מנסה למצוא למצוא תרופה לסרטן על מנת להציל את אחותו התאומה. בדרך מוזרה ריי נמצא מתאים גנטית עבור התאומים על מנת ליצור תרופה והוא מוחזר על ידם לחיים חדשים ומקבל גוף מחודש. אני מודה שכל הזווית של התרופה לסרטן וחזרתו של ריי לחיים הוא דיי חלש והיא נקודת תורפה של הסדרה אבל למי שהסדרה סקרנה אותו זה לא העיקר. העניין הוא בלעקוב אחר ריי שהוא קשיש כבן 70 עם אופי נוקשה ולא מתפשר נהנה מיתרונות של גוף של כבן 30 משתלב שוב בעולם ומנסה על הדרך לתקן את מערכת היחסים עם ילדיו.
הזדמנות שנייה משודרת כיום ברשת פוקס.
טריילר: הזדמנות שנייה רוברט קזינסקי הוא קשיש שחוזר לחיים בהזדמנות שנייה

ישנן אינספור סדרות חדשות שאמורות להגיע למסכי הטלוויזיה החורף הזה. אנחנו בחרנו את 8 הסדרות שנראות לנו הכי מעניינות ומדברות ישירות לקוראי האתר. אם יש לכם הצעות לסדרות נוספות שאולי פספסנו אתם מוזמנים לפרט עליהן בתגובות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א