רשימת 4 סדרות חדשות המתחילות בעונת אביב 2016


מה מצפה לנו בעונת האביב 2016 בטלוויזיה האמריקאית

עונת האביב הגיע ואיתה גם כמה סדרות חדשות ששווה להכיר. הרכבנו בשבילכם רשימה קצרה של ארבעה סדרות שלדעתנו בולטות טיפה מעל כולם ואתם חייבים להכיר אותן.

האפ ולאונרד - Hap and Leonard

הסדרה מתרכזת בצמד חברים שמנסים להתעשר ומהר אי שם בדרום ארה"ב של שנות ה 80. הכול הולך לעזאזל כאשר אשתו לשעבר של האפ מופיע לפתע וגורמת לתוכניותיהם של צמד הנוכלים הלא יוצלחים להיכשל. הסדרה בת 6 פרקים מבוססת על הספרים של ג'ואי לאנסדייל. הסיבה העיקרית בגללה אנחנו מזכירים את הסדרה היא בזכות הופעתו של ג'יימס פיירפוי בתפקיד הראשי כאשר לצידו ניתן גם למצוא את מייקל קנת ויליאמס וקריסטינה הנדריקס.
הסדרה עלתה לשידור ב 2 למרץ ברשת סאנדנס.

על מלכים ונביאים - Of Kings and Prophets

העלילה מתרכזת בסיפור התנכי של המלך שאול ונפילתו הכואבת כמו שמתואר בסדרה המדממת של רשת ABC. מהפיילוט נראה שהשקיעו הרבה בתפאורה ויוצריה מנסים להיצמד כמה שיותר במדויק ליסודות של הסיפור מהכרכים של שמואל א ושמואל ב. הברוטאליות של הסדרה לא מציגה את גיבורינו באור יפה, אלה יותר כמו פנאטים דתיים. שאול מפגין נוכחות מרשימה לכל אורך הפיילוט בזמן שדוד לא נראה כמו הגיבור שיסחוף את הסדרה על כתפיו.
הסדרה עלתה לאוויר ברשת ABC במהלך חודש מרץ
עדכון - לצערנו בעקבות נתוני רייטינג נמוכים הסדרה בוטלה אחרי 2 פרקים בלבד. 

שעת שיא - Rush Hour

בזמנו דיווחנו על התכנון של רשת CBS להביא את שעת שיא למסך הקטן. כמו כן הימרנו שזה לא רעיון טוב (הבעיה שאף אחד לא מקשיב לנו). אם ראיתם את הסרטים של ג׳קי צ׳אן וכריס טאקר אין לנו מה להרחיב כאן כי הסדרה הזאות תהיה העתק זול לאותם סרטי קולנוע. אם לא צפיתם בסרטים אז העלילה תתרכז בצמד גיבורים השונים אחד מהשני כמו שמיים וארץ. האחד הוא סיני מופנם והשני הוא אפרו אמריקני רועש. שני השוטרים מוכרחים לשתף פעולה ברחובות עיר המלאכים לאכוף את החוק ולא להיהרג בדרך. 
הסדרה תשדר את הפיילוט שלה ב 31 במרץ ברשת CBS

טריילר לסדרת טלוויזיה - שעת שיא

ציידים - Hunters

עוד סדרת מתח משטרתית שמנסה לגרד את ז'אנר מדע בדיוני עם פלישה שקטה של חייזרים שחוטפים / רוצחים בני אדם לשם מטרה מסתורית. החייזרים מסווים את עצמם כמחבלים וצוות מיוחד של שרותי הביטחון מציג את המרדף אחרי גזע החייזרים דרך עיניו של סוכן FBI שאשתו נחטפה ע"י אותו גזע של חייזרים ומשתפי הפעולה שלהם.
הסדרה אמורה לעלות ב 11 לאפריל ברשת Syfy

מבחר הסדרות החדשות של עונת האביב הוא לא מזהיר, נכון שישנה כמות נכבדה של סדרות חדשות שעושות את דרכן למסך הקטן בתקופת האביב של 2016 אבל מצאנו רק ארבעה סדרות מספיק בולטות ששווה להזכיר כאן. ועדיין רוב הסדרות ברשימה הנוכחית לא כאן כדי לחדש או לבדר אלה סוג של פילר שרק רוצה לשרוד את העונה הראשונה. איזה סדרה מבין הארבעה אתם משתוקקים לראות? ציינו זאת בתגובות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א