האם דראד משנת 2012 הופך לסדרת טלוויזיה ברשת נטפליקס / אמזון


דראד של קארל אורבן עושה את דרכו לנטפליקס ?

אי שם ב 2012 יצא לו לאקרנים אחד מסרטי האקשן הטובים ביותר שנראו בעשור האחרון בקולנוע. לצערנו בגלל סיבות רבות ומשונות הסרט נחל כישלון צרוב בקופות. יש התוהים שזה בגלל שיווק לא נכון ואי התאמה מיוחדת לקהל האמריקאי המפונק. בכל מקרה כל זה לא חשוב כי עד היום לא קיבלנו סרט המשך לאותה יצירת מופת של אדי שנקר – דראד.

במהלך השנים בוצעו מאמצים מרובים החל מההתאגדות של המעריצים וההסתערות על גרסאות הדי וי די של הסרט. זה המשיך עם הדחיפה של יוצרי הסרט בליווי הכוכב הראשי קארל אורבן שמוכן היה לעשות הכול כדי לעזור להפקה על מנת להרים את המותג מהקרשים וליצור סרט המשך
כל הניסיונות החל מ 2012 נחלו כישלון צורב ומאכזב עבור חובבי הז'אנר האלים אותו סרט הקומיקס הציג בברוטאליות פשוטה ואופיינית. בזמן שהסרט נשאר צמוד למקורות הקומיקס האלימים לצערנו הוא הפסיד את המערכה בקופות.
לאחרונה מפוזרות שמועות מהסביבה של קארל אורבן שמאוד רוצה להשתתף בסדרת נטפליקס או אמזון פריים שתמשיך ותציג לנו את מה שראינו באותו סרט קולנוע מ 2012.
karl urban wants to be dredd again
הציוץ של קארל אורבן

אם מתבססים על מה שראינו עד כה מדרדוויל המופתית של נטפליקס כמו גם האיש במצודה הרמה של אמזון. הפרויקט הטלוויזיוני של דראד בהחלט יכול להיות מכרה זהב עבור הרשת שתקפוץ ראשונה על המציאה. ואם זה לא מספיק אז לאחרונה גם בת זוגתו של קארל אורבן קייטי סאקהוף (האלוהית) הביעה נכונות להצטרף למסיבה של דראד על המסך הקטן. קחו אוויר ותארו לעצמכם את הקונספט של דראד מ 2012 עם קארל אורבן וקייטי סאקהוף (אחת הבחורות הכי קטלניות בתחום הטלוויזיה) עושה את דרכו לאחת מהרשתות הרציניות והמפתיעות שיש לנו כיום. סאקהוף שאמורה לסיים עונה חמישית והאחרונה של לונגמייר תתפנה לאתגר חדש, סדרת דראד יכולה להחזיר אותה למעמד על אותו היא חוותה בתור סטארבק בבטלסטאר גלקטיקה.
katee sakhoff wants to appear netflix dredd tv series
הציוץ של קייטי סאקהוף

אני חייב לציין שאם הפרויקט הזה יצא לפועל אני הולך להתרגש כמו כל אותם ילדים הקטנים שהולכים לראות סרט מארוול בקולנוע.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א