האם נקבל סרטי ג׳ון וויק נוספים גם אחרי ג'ון וויק חלק 2


מה מצפה לנו מסרטי ג'ון וויק

להיט האקשן המפתיע ביותר של שנת 2014 היה ללא ספק ג׳ון וויק בכיכובו של קיאנו ריבס. הסרט הוכיח שריבס בן ה 51 עדיין יכול ליצור סרטי אקשן מצוינים. סרט עם תקציב זעיר של רק 20 מיליון דולר הפך להצלחה קופתית בעיני הצופים כמו גם המבקרים, הדיבורים על סרט המשך נכנסו להילוך גבוהה. ליונסגייט לא התברברה יותר מידי ואישרה סרט המשך במהירות בזק. 

טריילר לסרט ג'ון וויק

קיאנו ריבס הוא ג'ון וויק

למי שלא ראה את הסרט הראשון (תתביישו לכם) ג׳ון וויק הוא מתנקש שפרש מחיי הפשע וחיי באווירה פסטורלית בפרברים עם כלבו האהוב שהוא השריד האחרון מאשתו האהובה, זאת שגרמה לו לעזוב את עולם הפשע. אחרי שכלבו האהוב נרצח ע״י עבריין זוטר שבמקרה אביו הוא הבוס גדול של ארגון פשע מקומי. משהו בג׳ון משתנה והוא יוצא למסע נקמה חסר פשרות. הסרט בויים ע״י האנשים שהיו אחראים על כוריאוגרפית הקרבות בסרטי מטריקס (צ'אד סטלסקי ודייויד ליטץ') לכן מה שהדמות הראשית עשתה כאן עם אקדחים לא נראה עדיין על מסך קולנוע. ואם אתם חובבי אקשן שעדיין לא ראו את הסרט הראשון רוצו לראות.

סרט ההמשך של ג׳ון וויק נמצא כעת בשלבי הפקה מתקדמים כאשר את הסרט נראה בעוד כשנה ב .2017 לקיאנו ריבס כבר יש רעיונות לקראת ההמשך. במהלך ראיון אותו ריבס נתן לעיתונאים הוא נשאל על העבודה על הסרט.
"אני אוהב את ג׳ון וויק. נהנו מאוד ליצור את הסיפור שלו. אני אשקר אם אגיד שאנחנו לא מתלהבים להמשיך לפתח את דמותו. יש לנו כמה רעיונות מגניבים. אנחנו מדברים על מה שיהיה מגניב לעשות על מנת להתעלות על עצמנו"
סרט ההמשך מוביל את גיבורינו לאירופה אם נדייק אז רומא איטליה. שם הוא מחויב לעזור לעמית העבר בגלל שבועת דם עליה הוא נשבע. ברומא הוא עוזר לחברו לנטרל סינדיקט פשע גדול. בדיוק כמו בסרט הראשון הנבלים ישלחו לכיוונו של גיבורינו את מיטב מתנקשי הארגון ווויק יצטרך לטפל בהם בדרך היחידה אותה הוא יודע ( המון Head shots).
המעבר של גיבורינו לאירופה מאפשר לנו לעשות היכרות עם דמויות חדשות שמצטרפות לוויק של ריבס, המשמעותית ביניהן היא דמותו המסתורית של בוארי קינג אותו יגלם לורנס פישבורן. האיש ששיתף פעולה עם ריבס והבמאים בסדרת סרטי המטריקס.

במקרה של הצלחת סרט ג׳ון וויק 2 אנחנו יכולים להסיק שנקבל עוד כמה סרטי המשך, אחרי הכל לריבס ולסטלסקי יש עוד ראיונות אותם הם רוצים להביא למסך הגדול. האפשרויות עם סרטי ג׳ון וויק הן בלתי מוגבלות אחרי הכול בכל העולם יש אינסוף ארגוני פשע שראויים למגע הקסם של ג׳ון וויק. נכון להיום בוואקום העצום שיש כיום בכל מה שקשור לז׳אנר האקשן ג׳ון וויק הוא סוג של תרופת פלא שלא נתקלת בתחרות ראויה  משום מקום על הסקאלה.

ג׳ון וויק חלק 2 יגיע למסכי קולנוע בארה״ב ב 10 לפברואר 2017

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א