סדרה חדשה - תופסת ( The Catch )


לרשת ABC יש סדרה חדשה - The Catch

אחת הסדרות החדשות אותן לא הזכרנו ברשימת ההמלצות של עונת האביב של 2016 הייתה The Catch של רשת ABC. בגדול לא ממש ידענו איך לקטלג את הסדרה והאם באמת כדאי להמליץ עליה. ממבט ראשון הסדרה נראית כמו עוד דרמה גנרית שנכון להיות כל הטלוויזיה האמריקאית מפוצצת בהן. אחרי צפייה בצמד הפרקים הראשונים חייבים להודות שיש כאן משהו שפספסנו במבט ראשון.

טריילר תופסת ( The Catch )

The Catch
תופסת (המתרגמים שלנו הבריקו גם הפעם) מתמקדת באליס ווהן (מיראל אנוס). בלשית, לה חברת בילוש פרטית אותה היא מנהלת עם עמיתיה וחבריה הקרובים. כמו כן אליס עומדת להתחתן עם בחיר ליבה ובו זמנית נמצאת במהלך צייד אחר נוכל חלקלק שעוקץ את לקוחותיה ותמיד נמצא צעד אחד לפני אליס ועמיתיה. העניינים מתחילים להתחמם כשאליס נעקצת ע"י אותו נוכל מסתורי, שמצליח להנחית על הגיבורה מכה אנושה ממנה היא מנסה להתאושש במהלך העונה.

הצילום הבהיר וכמויות האיפור המפוזרות על כל צוות השחקנים מזכירים במידה מסוימת את קוונטיקו (אותה סדרה שגרמה לנו לכתוב את "למה הפסקנו לעקוב אחרי קוונטיקו"). כמו כן המעבר בין הסצנות שנראה דיי מרענן עם מניפולציה של המראות נראה כמו אתנחתה מעניינת וגורמת למעברים לגלוש הרבה יותר בטבעיות. אלה שהפעם זה נראה קצת פחות טוב כי במקום הצוות הצעיר והרענן של קוונטיקו כאן יש לנו שחקנים מבוגרים (40+) שמנסים להראות כאילו הם בני 20 (לפעמים זה עובד, רוב הזמן לא כל כך). ועדיין הרעיון נראה נחמד ומשחק החתול והעכבר בין אליס לצוות הנוכלים נראה מבטיח למרות המשחק הבינוני של חלק גדול מהשחקנים.

אחרי צמד פרקים עדיין אי אפשר להכניס את הסדרה לרשימת ההמלצות טלוויזיה שלנו אבל היא יוצרת עניין ויש לה פוטנציאל.
מה אתם חושבים על הסדרה החדשה של ABC? האם לדעתכם היא תשרוד את האביב ?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א