סקירת משחקי הכס עונה 6 פרק 3 - מפר שבועה


לכל עונה יש את פרק הפילר שלה

הפרק של השבוע שעבר היה מוצלח יחסית לעונות האחרונות והשאיר טעם של עוד, אז כדי שלא נתבלבל הגיע השבוע פרק שכולו אקספוזיציה וחזרה על דברים שכבר ידענו. היו רק שלוש סצנות שהניעו את העלילה, חבל שאחת מהן הזיזה את העלילה אחורה.

אנחנו מתחילים בסצנה בחומה. הפרק הקודם הסתיים כשג'ון שלג פוקח את עיניו וחוזר לחיים, ובסצינה הזאת הוא, ובכן, ממשיך לחזור לחיים. לרגע לא בטוח שהוא ימשיך לחזור לחיים אז דאבוס עושה לו שיחת מוטיבציה. אחר כך יש גם בדיחת בולבול כי חייבים בדיחת בולבול בכל פרק.

כאן הייתה אמורה להיות פסקה על הסצנה הבאה אבל כל מה שקרה בה זה שסאם הקיא. זהו.

טריילר משחקי הכס עונה 6 פרק 3

לבראן יש חיזיון נוסף. נד סטארק הצעיר ואבא של מירה מגיעים עם עוד ארבעה אנשים לא מספיק חשובים בשביל שיהיו להם שמות לאיזה מגדל באמצע המדבר שעליו שומרים עוד איש לא מספיק חשוב בשביל שנדע מי הוא וארתור דיין, חרב הבוקר, מה שזה לא אומר. הם מדברים קצת ואז נלחמים. אבא של מירה עושה לארתור טריק מלוכלך ובכך מציל את נד ממוות. בראן נראה מאוד לא מרוצה מהעניין והאמת היא שגם אני קצת לא מרוצה - נד נח בקברו כבר כמעט חמש עונות ועכשיו נזכרתם להפוך את הדמות ההגונה היחידה בכל הסדרה הזאת לשקרן? אישה צועקת מהמגדל, מן הסתם אחותו של נד עליה הוא שאל לפני הקרב. מה הבנו מזה? מה הייתה מטרת הסצנה הזאת? לא ברור. עם כל הניים דרופינג על ראיגר והמלך המשוגע וארתור דיין חרב הבוקר כנראה שמדובר בסצנה שנועדה לרצות את הקוראים.

בינתיים דאנריס מגיעה לביתן של הדוש חאלין. של מי? ובכן, נסו ללכת מעט אחורה. חמש עונות אחורה. זוכרים את הפרק השישי בעונה הראשונה, כשדאנריס הייתה צריכה לאכול לב נא של סוס? לא זוכרים? טוב, הזקנה הדות'ראקית תזכיר לכם. בכל מקרה, פעם דאנריס אכלה לב של סוס, ואז יצאה עם חאל דרוגו למסעות כיבוש, ואז המשיכה בעצמה לכל מיני מקומות וכבשה ערים והקימה צבאות ואז את כל הדרך חזרה היא עושה ברגל, בפרק וחצי. כל הכבוד דאנריס! בפעם הקודמת שראינו אותה נאמר לנו שמכיוון שהיא אלמנה של חאל היא צריכה להיות חלק מהדוש חאלין. עכשיו שהיא הגיעה למקום נאמר לה שמכיוון שהיא אלמנה של חאל היא צריכה להיות חלק מהדוש חאלין. או שאולי ייגזר עליה גורל אפילו יותר גרוע כדי שלא נרגיש לא נעים כשמשלחת החילוץ תהרוג שם כל מיני אנשים.

במירין, ואריז מתחקר את מי שסייעה ברציחתו של איזה חייל בעונה הקודמת. הוא יודע איך קוראים לה, הוא יכול להגיע לבן שלה והוא משחד אותה בשק כסף כל כך כבד שהדבר הראשון שהיא תצטרך לעשות איתו זה לקנות מריצה ואולי גם 2-3 עבדים שידחפו אותה. הדבר הזה נראה כבד! בחוץ, טיריון מנהל שיחה שלא הולכת לשום מקום עם תולע אפור ומיסאנדיי. השיחה המייגעת מסתיימת סוף סוף כשואריז יוצא ומכריז על תוצאות החקירה שלו, אבל לפני שנדבר על תוצאות החקירה, בואו נדבר על ואריז. ואריז היה במעלה מלך הרבה שנים. הוא שירת את המלך שקדם לרוברט, מה שאומר שיש לו ניסיון של משהו כמו עשרים שנה אם לא יותר בניהול רשתות ריגול. היו לו מרגלים בכל רחבי ווסטרוס וגם מעבר לים. רשתות המודיעים הסבוכות שלו זיכו אותו בכינוי "העכביש". מה גילה רב המרגלים הזה? מה הוא השיג באמצעות המון כסף ואיום על הילד? שהמימון למרד מגיע מבחוץ. בואו כולנו נעצור לרגע ונמחא כף לואריז. מגיע לו, אתם לא חושבים?

במעלה מלך, קיבורן תופס את מקומו של ואריז. סרסיי וג'יימי מנסים להתפרץ לישיבת המועצה הקטנה, מה שמוביל לסיום הישיבה. כל ההתרחשויות האלה כל כך אגביות וחסרות משמעות שכמעט אפשר לפספס את האירוע הכי לא הגיוני עד כה בעונה. ג'יימי מעיר בשלב מסויים ש"הנשים שרצחו את מירסלה תפסו את השלטון בדורן". זהו, כל כך פשוט. יש לנו סדרה שלמה על מאבקי ירושה בעקבות מותו של מלך אבל כששליט דורן מת כל היורשים החוקיים בפוטנציה פשוט אומר "טוב, יש שם איזו ממזרה עם מלא דם על הידיים ליד הכיסא אז ניתן לה לשלוט". בינתיים טומן מנסה להכריח את הדרור העליון שירשה לסרסיי לראות את מקום קבורתה של מירסלה אבל נתקל בסירוב. בין השניים מתפתחת שיחה שמראה לנו משהו שלא ידענו עד עכשיו - טומן הוא מלך חלש ופתי.

מעבר לים, בבראבוס, אריה משלימה את הכשרתה כנינג'ה ומקבלת בחזרה את הראיה שנלקחה ממנה בסוף העונה הקודמת, מה שמחזיר את הסיפור שלה בערך חמישה פרקים אחורה. הידד!

בחזרה בצפון, ראמזי נפגש עם נציג משפחת אומבר. בפרק הקודם ראמזי דיבר על כך שהוא לא צריך את תמיכת כל הצפון כי כבר יש לו את התמיכה של קארסטארק, אומבר ומאנדרלי. עכשיו הוא מנסה להשיג את התמיכה של אומבר. נשמע הגיוני בינתיים. לורד אומבר מסרב להישבע אמונים לראמזי כי למסורת אין שום משמעות, בטח לא בצפון, אז במקום זה הוא מביא לו מתנה - את ריקון סטארק. זו כנראה ההתרחשות המשמעותית ביותר בפרק הזה. בואו נקווה שבית אומבר עושה לראמזי תרגיל מלוכלך ולא באמת מכר לו את הצפון.

הפרק מסתיים בחזרה בחומה, שם, בדיוק כמו בפרק הקודם, מתרחש הצפוי מכל - ג'ון הורג את המורדים (לך תזדיין אולי!) ומכיוון שהיה מת הוא מילא את שבועתו ועוזב את המשמר. לאן הוא ילך עכשיו? מה הוא מתכנן לעשות? למי אכפת. משמרתו הסתיימה, ביצ'ז!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א