סקירת משחקי הכס עונה 6 פרק 6 - דם מדמי



משחקי הכס עונה 6 פרק 6: דם מדמי


מירה גוררת את בראן הרחק ממערתו של העורב בעל שלוש העיניים בזמן שבראן שקוע בחזיונות. הרפאים כבר כמעט משיגים אותם אבל אז למזלם עובר בסביבה דודו של בראן, בנג'ן, ומציל אותם. בנג'ן נהרג בידי המהלכים הלבנים אבל לפני שהפך לרפא מצאו אותו ילדי היער והפכו אותו לרפא לבן משלהם, מה שמסביר את העיניים הכחולות הבוהקות שלו.

הרחק דרומה משם מתקרבים סאם וגילי לבית משפחתו של סאם, הורנהיל, שנראית כמו הטירה הכי גדולה, יפה ומטופחת בווסטרוס. לא רע בשביל משפחת אצולה זוטרה יחסית. אמו ואחותו של סאם מקסימות, אחיו קצת דוש ואבא שלו מגה דוש. אחותו מעניקה לנו את הרגע המצחיק ביותר בפרק כשהיא אומרת שאולי אבא שלה יכול ללמוד משהו מאבא של גילי, ואז פתאום הם הולכים. יותר מעשר דקות נמרחו רק בשביל להראות לנו שסאם גונב את החרב של אביו. נראה את אבא טארלי מצליח להשיג את החרב בחזרה כשסאם עדיין נמצא על האדמות שלו, נודד עם תינוק והיעד שלו ידוע לכל!

טריילר משחקי הכס עונה 6 פרק 6 - דם מדמי

הצצה לפרק 6 של משחקי הכס
במעלה מלך מארג'רי נראית כאילו זכתה למקלחת. היא עומדת לצאת לצעדת הבושה שלה וממש כמו לסרסיי בעונה הקודמת, גם לה גזרו את השיער. אבא טיירל מפתיע עם נאום המוטיבציה לפני הקרב - לא ציפיתי לזה ממנו, אבל נראה ששטיפת המח של הדרור העליון מנצחת את שטיפת המח של סרסיי וטומן מכריז על איחוד בין הכתר והאמונה ואז מפטר את ג'יימי מהמשמר, אז מסתבר שג'יימי לובש את מעיל העור המגניב שלו מתחת לשיריון. אני מקווה שלא חם לו מדי ככה.

בבראבוס נמשכת ההצגה על המתרחש בווסטרוס ואריה מתרשמת מהשחקנית הראשית ומחליטה לא לרצוח אותה. היא אוספת בחזרה את החרב שהחביאה בעונה שעברה בזמן שהמתנקשים הטובים בעולם מוציאים עליה חוזה. הנערה נראית להוטה מאוד לרצוח אותה, מה שמסתדר ממש טוב עם הקוד האתי של המתנקשים אותו ניסה ג'אקן להנחיל לאריה - שהיא לא בוחרת מי יחיה ומי ימות וכל הג'אז הזה.

בינתיים בתאומים שולח וולדר פריי הזקן את בנו עם בן הערובה שלקח, אדמור טאלי, להשיג מחדש שליטה על נהרן אותה כבש מידיו דודה של קייטלין סטארק - הדג השחור. גם ג'יימי נשלח לאותו מקום. ביחד עם בריין שיצאה לכיוון מטירת שחור בפרק שעבר נראה שצפוי לנו איחוד מרגש.

את הפרק אנחנו מסיימים במדבר שבין ואז דות'ראק ומירין, שם רוכבים הדות'ראקים עם נשקים שלופים להנאתם, כי זה מה שדות'ראקים עושים. כזכור, דאני נשארה במירין כדי ללמוד איך למלוך לפני שהיא מגיעה לווסטרוס. מכיוון שהעניין הזה היה הצלחה כל כך גדולה, חוץ מהקטע עם הערים האחרות שמממנות מרד שגרם לה לאבדות כבדות הכוללות את בכיר יועציה וחוץ מניסיון ההתנקשות בבורות הלחימה שהיה מצליח אלמלא גייסו המורדים לשורותיהם תסריטאי גרוע כל כך, היא מחליטה שהגיע הזמן לחזור לווסטרוס. אבל כמה ספינות היא תצטרך? משהו כמו אלף, אומר דאריו. הבנתם? הבנתם? אלף ספינות? כי זה היה בפרק הקודם, באיי הברזל? זה היה ממש מרומז, משהו שרק צופים אדוקים שמנתחים כל סצנה ורואים את הפלאשבקים של בראן בהילוך איטי היו עולים עליו.
אבל רגע, דאני ראתה משהו. היא רוכבת קדימה לבדה ואחרי חמש דקות חוזרת עם שידור חוזר של סוף הפרק מלפני שבועיים דרוגון. היא נזכרת שאז, כשיצאה ממקדש הדוש חאלין הבוער וכל האומה הדות'ראקית כרעה ברך בפניה, היא שכחה לשאת נאום חוצב להבות, אז היא נושאת אותו עכשיו. מוטב מאוחר מאשר אף פעם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א